Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сиқырлы сандық

29 мам 2018, Сейсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Өтпелі тақырып: Деніміз сау болып өсеміз
Апта тақырыбы: Біз шапшаңбыз және батылмыз
2 - ші кіші топқа ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Технологическая карта 2 мл. группы
Technological card of educational activity for 2 junior group
Білім беру саласы: Образовательная область: Educational area: Таным. Познание. Comprehension. ҚМҰҚ. ФЭМП. FEMC.
Тақырыбы: Тема: Theme: «Сиқырлы сандық»
Мақсаты: Цель: Aim:
Білімділік: Образовательные цели: Educational: Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай әр түрлі болатынын түсіндіру. «Біреу» және «Көп» ұғымын қалыптастыру.
Дамытушылық: Развивающие: Developmental: заттарды салыстыру арқылы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Ойлау, көріп тану, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Воспитательные: Brining - up: Балаларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбилеу.
Жабдықталуы: Оснащение: Resources: қуыршақтар, ұзын, қысқа жолақшалар, сары, қызыл түсті алмалар.
Сөздік жұмыс: Словарная работа: Vocabulary work: үлкен, кіші, қызыл, сары, дөңгелек
Көптілділік: Полиязычие: Multilingualism: бір - один - one, көп - много - a lot of, үлкен – большой - big, кішкентай – маленький – little

Мотивациялық – қозғаушылық
Мотивационно – побудительный Motivational and incentive stage Ғажайып сәт.
Балалар бүгін бізге таным елінен бір - бірінен айнымайтын түрлері бірдей ағайынды қуыршақтар келіпті.
Біздің бәріміздің өз атымыз бар, сол сияқты қуыршақтардың да аттары бар екен.
- Ең үлкені Әлия
- Ал одан кішісі Ғалия екен.
Қуыршақтардың түрлері бірдей болғанымен бойлары бірдей ма?
Ең үлкен қуыршақты кім көрсетеді, аты кім?

Ізденушілік –
ұйымдастырушылық
Организационно – поисковый Organizational and exploratory stage
Қуыршақтарымыз жолда келе жатып сиқырлы сандық тауып алыпты. Сандықта не бар екенін білгілерің келе ме?
Сандықты ашып ішінен алмаларды алып шығады. Балалар қуыршақтар бізге өте көп алмалар алып келіпті.
- Алмалардың түстері бірдей ме?
- Түстері қандай?
- Ал көлемдері бірдей ма?
- Қандай алма үлкен?
- Ал қандай алма кіші?
Көптілділік. үлкен – большой - big, кішкентай – маленький - little
- Алмалардың қайсысы көп, қайсысы аз?
Дұрыс айтасыңдар сары алмалар көп екен, ал қызыл алмалар үлкен болғанымен аз екен.
Көптілділік: бір - один - one, көп - много - a lot of.
Ал алмалардың пішіні қандай?
Сергіту сәті:

Мына үстел үстінде әр түрлі көлемде қуыршақтарға арналған орамалдар бар, сол орамалдарды қуыршақтарға сыйлыққа берейік.
Жеке жұмыс.
Айя үлкен қуыршаққа қандай
орамал сыйлаймыз?
Санжар кіші қуыршаққа қандай орамал сыйлаймыз?
Әр қуыршаққа өзіне сәйкес
орамалдар беріледі.

Сиқырлы сандық. жүктеу
2 160
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бақбақ гүл
Бақбақ гүл
Қысқа қисық сызықтармен шөптің суретін салып, кепкен соң үстіне сары гуашьпен қылқаламды тура қойып айналдыру әдісі арқылы, бақбақ гүлін салуға үйрету.
Сиқырлы жолдар
Сиқырлы жолдар
Қарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын - қысқа заттарды, үлкен - кіші, бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер, түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.
Educational system of Kazakhstan
Educational system of Kazakhstan
"№20 Мұхтар Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі" ММ Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Қонарбаева Раушан Әжірбайжанқызы
Әр текті заттарды пішіні мен көлемі бойынша саралау
Әр текті заттарды пішіні мен көлемі бойынша саралау
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №7 "Балдырған" балабақшасының тәрбиешісі Тілеуниязова Жарқынай
Үздік математика
Үздік математика
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, «Балдырған» балабақшасы тәрбиешісі Утегенова Рада Изгабдиевна
Заттарды  салыстыру
Заттарды салыстыру
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №7 "Балдырған" балабақшасы тәрбиешісі Садыкова Жадыра
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×