Білімділер поралы

Сиқырлы сандық

Өтпелі тақырып: Деніміз сау болып өсеміз
Апта тақырыбы: Біз шапшаңбыз және батылмыз
2 - ші кіші топқа ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Технологическая карта 2 мл. группы
Technological card of educational activity for 2 junior group
Білім беру саласы: Образовательная область: Educational area: Таным. Познание. Comprehension. ҚМҰҚ. ФЭМП. FEMC.
Тақырыбы: Тема: Theme: «Сиқырлы сандық»
Мақсаты: Цель: Aim:
Білімділік: Образовательные цели: Educational: Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай әр түрлі болатынын түсіндіру. «Біреу» және «Көп» ұғымын қалыптастыру.
Дамытушылық: Развивающие: Developmental: заттарды салыстыру арқылы балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Ойлау, көріп тану, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Воспитательные: Brining - up: Балаларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбилеу.
Жабдықталуы: Оснащение: Resources: қуыршақтар, ұзын, қысқа жолақшалар, сары, қызыл түсті алмалар.
Сөздік жұмыс: Словарная работа: Vocabulary work: үлкен, кіші, қызыл, сары, дөңгелек
Көптілділік: Полиязычие: Multilingualism: бір - один - one, көп - много - a lot of, үлкен – большой - big, кішкентай – маленький – little

Мотивациялық – қозғаушылық
Мотивационно – побудительный Motivational and incentive stage Ғажайып сәт.
Балалар бүгін бізге таным елінен бір - бірінен айнымайтын түрлері бірдей ағайынды қуыршақтар келіпті.
Біздің бәріміздің өз атымыз бар, сол сияқты қуыршақтардың да аттары бар екен.
- Ең үлкені Әлия
- Ал одан кішісі Ғалия екен.
Қуыршақтардың түрлері бірдей болғанымен бойлары бірдей ма?
Ең үлкен қуыршақты кім көрсетеді, аты кім?

Ізденушілік –
ұйымдастырушылық
Организационно – поисковый Organizational and exploratory stage
Қуыршақтарымыз жолда келе жатып сиқырлы сандық тауып алыпты. Сандықта не бар екенін білгілерің келе ме?
Сандықты ашып ішінен алмаларды алып шығады. Балалар қуыршақтар бізге өте көп алмалар алып келіпті.
- Алмалардың түстері бірдей ме?
- Түстері қандай?
- Ал көлемдері бірдей ма?
- Қандай алма үлкен?
- Ал қандай алма кіші?
Көптілділік. үлкен – большой - big, кішкентай – маленький - little
- Алмалардың қайсысы көп, қайсысы аз?
Дұрыс айтасыңдар сары алмалар көп екен, ал қызыл алмалар үлкен болғанымен аз екен.
Көптілділік: бір - один - one, көп - много - a lot of.
Ал алмалардың пішіні қандай?
Сергіту сәті:

Мына үстел үстінде әр түрлі көлемде қуыршақтарға арналған орамалдар бар, сол орамалдарды қуыршақтарға сыйлыққа берейік.
Жеке жұмыс.
Айя үлкен қуыршаққа қандай
орамал сыйлаймыз?
Санжар кіші қуыршаққа қандай орамал сыйлаймыз?
Әр қуыршаққа өзіне сәйкес
орамалдар беріледі.

Сиқырлы сандық. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 45
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 45
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика