Білімділер поралы

Шебер класс "Алтын күз"

Шебер класс "Алтын күз"
Көрнекіліктері: Жауындағы үй, жел, саудыраған жапырақ;
"Сиқырлы гүл"және ара; атрибут; Қоңырауы мен қолшатыр;
Суреттер; сезім мүшелерінің 5 мүшесі; "жаңбыр", кепкен жапырақ, ағаш
Күзгі жапырақ суреті(екі бетінде, көңілді - көңілсіз)
Үн таспада желмен жаңбыр, жапырақ дауысы;

Мақсаты: адамдар мен тез тіл табысуға, достыққа үйрету.
Өз ойларын толық жеткізу (Есту, сезу, көру, өзінің айналасындағы қоршаған ортада) сөйлеу шеберліктерін арттыру. Табиғатқа, күз мезгіліне деген сүйіспеншілігін арттыру;

Тәрбиеші күз кейіпінде: Сәлеметсіңдер ме балалар, мен сендердің күз кейпіндегі "Күз сиқыршысы" жаңа апайларың боламын.
Мен айналадағы ағаштар мен жердегі шөптерді әлде қашан күз түсімен бояп тастадым.
Кім айтады қандай түспен бояғанымды. Ағаштардағы жапырақтардың түсі қандай, шөптің, бұлттың, аспанның түсі қандай? Күз мезгілінде көптеген жануарлар ұйқыға дайындалады, жылы жаққа ұшып кететін құстарда ұшып кетеді. Әне алтын арада қатты ұйқыға кетіп бара жатыр.
Қане, бәріміз араны ұйықтатуға көмектесеміз.
Араны сиқырлы гүл күлтешелерімен жауып(Араның ызылдаған үні) ұйықтату(З -- З - З - З - Ж - Ж - Ж - Ж "Бесік жыры")

Тәрбиеші: менің достарым менімен бірге келді. Олар кімдер?(үн таспадан желмен жаңбырдың дауысы естіледі) олармен танысқыларың келе ме? (тәрбиеші жаңбыр астында тұрған үйдің суретіне назарын аударады)
Менің досым жел әртүрлі болады, егерде ол(ақырын үрлеп) міне былай(онда ол желді қалай атаймыз? (самал жел немесе жай ғана соққан жел деп атаймыз) ол қатты үрлесе (бәріміз бірге, онда ол жел қатты соққаны немесе боран болғаны, ауа - райының бұзылғаны)
Жерде: кепкен жапырақ, ағаш суреті. Бірлесіп жасау

Тәрбиеші: Қараңдаршы мына жел менің жапырақтарды ұшырып, шашып кетті, жинап алып ағашқа жапсырып, картина жасауға көмектесіңдерші
(картина) Бірлесіп жасау.
Топ жұмыс жасап жатқан кезде,

Тақпақ: есте сақтап айтып беру (мнемокесте арқылы)
Алтын, сары, қызыл, көк,
Алуан - алуан жапырақ.
Күзгі бақта күлімдеп,
Көз тартады атырап
Тәрбиеші: менімен тағы кім келіп еді?
(тәрбиеші жанбыр астында тұрған үйдің суретіне назарын аударады) су болмай жаңбыр мен жақынырақ танысу үшін бізге не керек? (қолшатыр) дұрыс, ол сиқырлы қолшатыр. Мен оның әнінің көмегімен жаңбырды шақырамын. Ән ұзақ болған сайын, жаңбыр үдей түседі.
Тәрбиеші: қонырауды соғу арқылы жаңбырдың жауғанын анықтайды. Қоңырауды қатты соқса, соғұрлым жаңбыр күштірек жауады.
Суреттегі жаңбыр: жаңбыр өзі туралы айтқысы келеді. Егер бұлттың арасынан күннің көзі көрінбей жаңбыр жауатын болса, ол қалай аталады? (соқыр немесе өткінші жаңбыр).
Ал егер аспан тегіс бұлтанып, жаңбыр тоқтамай түнімен жауатын болса, ол қалай аталады?(ақ жауын) Ал егер майдалап жауса (майда жаңбыр) егер найзағай жарқылдап, қатты жауса(нөсер жауын) деп аталады.

Міне достарыммен таныстыңдар, енді мен сендерді сиқырымның күшімен жапыраққа айналдырам. Бірақ, жапырақ сыбдыры естілмейді ғой? Бәрі айналып, қолдарын жоғары көтеріп (ш - ш - ш - ш) дауыс шығарады
Бір кішкентай жапырақ көңілсіз ғой, бәріміз көңілін көтерейік. Ойын: Шалқан"ертегісінің желісімен дене шынықтыру ойынын ойнау.(жарыс түрінде)
Тәрбиеші: Енді бұл жапырақпен де танысайық.
Жапыраққа мұқият оң көзбен, сол көзбен караңдар. Ол туралы не айтып бере аласыңдар?
Егер, қарасаңдар (сары, жылтыр, күлімдейді т. б)
Егер, ұстасаңдар (жұқа, тегіс)
Егер, иіскесе (кепкен, дымның иісі)
Егер, тыңдаса (жапырақ сыбдыры)
Егер, жеп көрсек болады (бірақ олай істемейміз, өйткені ол лас жеуге жарамсыз).
Ал енді маған қалай қарайсыңдар?(сұрақ - жауап)
Жауап: күз мезгіліндегі ерекшеліктерді, күздің пайдасын, алтын күз деп неліктен аталатыны туралы айтады.
Алтын күз балалармен қоштасып шығып кетеді.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 14
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 14
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика