Білімділер поралы

Ертегілер әлемі

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Ертегілер әлемі
Мақсаты: Балабақшада балалардың ертегі арқылы тілдерін дамыту, шығармашылығын дамыту, ертегіні мазмұнына сахналауға үйрету, рольде ойнау шеберліктерін жетілдіру, театр өнеріне қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекіліктері: компьютер, флэшка ертегілердің суреттерімен, «Қарлығаш пен Дәуіт», «Маша мен аю», «Қаңбақ шал», «Алдар көсе», «Үш торай» музыка «В гостях у сказки», құстардың дыбыстары, ағаштардың макеттері, оқтау, себет, қолғап, сандық, жануарлардың балалары мен суреттері, бауырсақтың атрибуты.

Мотивациялық-қозғаушылық
Шаттық шеңбер ұйымдастыру.

Ұйымдастырушылық - Ізденістік
Музыка әуенімен педагог:
- Балалар, жаңа ертегілерді естігілеріңіз
келеді ме?
Онда мына кітапты алып ертегіні таңдап алыңыз.
- Ой, ертегілеріміз қайда кеткен?
- Ертегілер қайда жоғалып кеткенің қалай ойлайсыңдар?

Біздің балалар соңғы уақытта мультфильмдерді өте көп қарайды, компьютер ойнайды, ал ертегілерді мүлдем оқымайды.

- Ертегілер сиқырлы ертегілер әлеміне кетті деп ойлаймын.

- Біздер оларды қалай қайтарамыз?
Жаңа ертегілерді жазамыз, кітапханадан іздейміз, әлде қайтып келуге өтінеміз бе?

- Балалар мен таптым, мүмкін біздер ертегілер әлеміне ертегілерімізді іздеуге барамыз?

- Сендер менімен барасыңдар ма?

- Біздер немен барамыз?
- Поезбен, машинамен, ұшақпен баруға болады, бірақ біздің топта ондай көлік жоқ.

Тәрбиеші кілемді әкеліп жаяды.
- Балалар қараңдар біздің кілем тесіліп қалыпты ғой. (Кілемнің тесіктері геометриялық пішіндер тәрізді болып келеді.)
- Ертегілер әлеміне жету үшін кілемді жамау керек.
Дидактикалық ойын: «Жамауды тап»
Балаларға берілген геометриялық пішіндердің орның тауып кілемді жамау керек.

- Балалар қандай геометриялық пішіндерді көріп тұрсыңдар?
- неше төрт бұрыш бар?
- неше үшбұрыш бар?
- неше тіктөртбұрыш бар?
- Жарайсыңдар кілемді жөндедік енді бәрімізге сәт сапар тілеймін.
(хормен)
Біздің кілем ұшып барады
Алыс жерге апарады
Кәне достар көзді жұмамыз
Ертегілерімізді табамыз.

- Балалар қараңдар, қайда келіп қалдық? (музыка қосылады, орман мекендеушілердің дыбыстары естіледі.)
- Балалар орманда қалай жүру керек?
- Қараңдар бағдаршалар бар, мұнда не жазылғаның оқып бериін бе?
- Сол жаққа барсаң суға батасын, оң жаққа барсаң ертегілерді табасын.

- Балалар қалай ойлайсыңдар біздер қай жаққа барамыз?

Тәрбиеші балалармен оң жаққа барып, ағаштың астыңда флэшканы тауып алады.

- Балалар бұл не?

- Сендер қалай ойлайсыңдар мұнда не жазылған? Қараймыз ба?
- Ендеше жайғасып отырайық менде сендермен бірге қарайық

Балалар теледидардан «Қарлығаш пен дәуіт», «Қаңбақ шал», «Алдар көсе», «Маша мен Аю», «үш торай» ертегілердің суреттерін көріп, қандай ертегі екенін айту керек.

- Жарайсыңдар компьютер астынан сол ертегілердің суреттерін алып шығады.

Әрі қарай жолмен бара жатып алма ағаштың астыңда қолғапты, себетті, оқтауды тауып алады.
- Балалар бұл заттарды қай ертегінің кейіпкерлері жоғалтты?

Әрі қарай бара жатып, сандықты көріп қалады.
Сандықта жан - жануарлардың суреттері бар.

Дидактикалық ойын: «Баласын тап»
- Балалар осы жануарларға өз балдарын табуға көмектесу керек, көмектесеміз бе?

Ертегілер әлемі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 25
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 25
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика