Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дидактикалық ойын №1

20 қазан 2018, Сенбі
Категориясы: Бала-бақша
Дидактикалық ойын
Түсін танып, атын айт
Мақсаты: Балаларға түстерді ажырата білуге дағдыландыру.
Көрнекілігі: жемістер, құстар, аңдардың суреттері
Ойын барысы: Тәрбиеші столдың үстінде бірнеше қағаздан жасалған әртүрлі жемістің құстардың, аңдардың суретін қояды. Тәрбиеші бір баланы тақтаға шығарып, солдың үстіндегі суреттердің біреуін алып, неден жасалғандығын түсінің қандай екендігін, егер жемістің суреті болса, атап айтып беруін талап етеді. Егер тақтаға шыққан бала, атын атай алмаса басқа баланы шақырып, ойынды осылай жалғастыра береді.

Даусынан таны
Мақсаты: Есту мүшелері арқылы баланың ойлау қабілетін қалыптастыру дауыстарды ажырата білуге дағдыландыру.
Көрнекілік: Аудио дискі.
Ойын барысы: Тәрбиеші аудио дискіні қосады. Балалар тыңдап отырып дискідегі дауысты ажырата білу керек.
«Қарама - қарсы сөздер»
Мақсаты: Балаларға мағынасы қарама - қарсы сөздерді табу, үйрету, сөздік қорларын молайту.
Көрнекілігі: суреттер
Ойын барысы: Тәрбиеші суреттерді тақтаға іліп қояды. Тәрбиеші бір баланы тақтаға шығарып, тақтадағы суреттердің біреуін алып, суреттің мағынасы қарама - қарсы сөздерін табуын сұрайды.

Танып ал да, атын ата
Мақсаты: заттың түр - түсін, пішінін, атын атауға жаттықтыру; сөздік қорын молайту; ойлау қабілетін дамыту.
Құрал - жабдықтары: әр түрлі ойыншықтар және суреттер.
Мазмұны: Балаларға әртүрлі ойыншықтарды көрсету. Ортаға бір - бір баладан шақырып, бір ойыншықты алып, оның түр - түсін, пішінін, қасиетін анықтауды және сол ойыншық жайлы әңгіме құрауды немесе тақпақ айтып беруді ұсынады.
«Поезд» қимыл ойын
Мақсаты: бір - біріне, соқтығыспауға үйрету, есте сақтау қабілетін арттыру, дамытуды үйрету.
Ойын барысы: Белгі бойынша балалар поезді жүргізіп ойнайды.

Доппен ойнау қимыл ойыны
Мақсаты: «Жоғары - төменде», «астында - үстінде», «сол жақта - оң жақта» ұғымдарын түсіндіру, сөздік қорларын молайту.
Көрнекілік: доп.
Мазмұны: 1 - вариант. Балалар екі командаға бөлінеді. Жіп керіліп, оның екі ұшынан ұстап тұруға болады.
«Доп төменде» деген бұйрық берілісімен екі бала /әр командадан/ бірден допты жіптің астынан алып өтеді де, «доп жоғарыда» деген бұйрық берілісімен жіптің үстінен лақтырады. Әрі қарай ойынды ойыншылардың келесісі жалғастырады. Ешқандай қате жібермеген команда ұтып шығады.

2 - вариант: Балалар сапқа тұрады. Доп бірінші баланың қолында «доп оң жақта» деген бұйрық айтылғанда доп оң жаққа беріледі. «Тоқта» деген бұйрық бойынша допты сапта тұрған балалардың біреуі ұстап қалады. «Доп сол жақта» деген бұйрық бойынша доп сол жаққа беріледі. Тапсырманы дәл әрі тез орындаған балалар жеңімпаздар атанады.
8 657
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Құстардың ұясы (қағазбен жұмыс)
Құстардың ұясы (қағазбен жұмыс)
Құстар туралы түсінік пен олардың адамға деген пайдасы туралы жетілдіру. Іскерліктерін дамыту. Құстардың тіршілігін ажырата отыра, оларға қамқоршы болуға тәрбиелеу
3 - 4 жастағы балаларға фонематикалық есту қабілетін дамыту үшін арналған ойындар
3 - 4 жастағы балаларға фонематикалық есту қабілетін дамыту үшін арналған ойындар
ойынға 4 - 5 бала қатысады. Балалар жарты дөңгелекке турады, ортасында доппен тәрбиеші турады. Балаларға доп лақтырып бір жануарды атайды. Бала допты қағып ап сол жануардың дыбыстауын еске түсіру керек.
Геометриялық пішіндерге арналған дидактикалық ойындар
Геометриялық пішіндерге арналған дидактикалық ойындар
Геометриялық пішіндерге арналған дидактикалық ойындар жинағы
Дидактикалық ойындар
Дидактикалық ойындар
Балаларға біреуі артық немесе кем санды тауып, атауды үйрету. Ою - өрнектер, геометриялық пішіндер салынған карточкалар жиынтығы, геометриялық пішіндер.
Дидактикалық ойын картотекасы
Дидактикалық ойын картотекасы
«Біреу және көп» ұғымын ажырата алуға үйрету. Тәрбиеші балалардан заттардың арасынан бір және көп заттарды табуды өтінеді. Мысалы: сағат біреу - ойыншық көп; тақта біреу - парта көп; бір аквариум - көп гүл.
Доп. Мнемотехнология арқылы балалардың тілдерін дамыту
Доп. Мнемотехнология арқылы балалардың тілдерін дамыту
Балаларды резинаның қасиетімен таныстыру; ойыншық атын дұрыс атап, сипаттау жұмысын жүйелеу; мнемотехнология арқылы балалардың тілдерін дамыту. Ұқыптылыққа, тазалыққа баулу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×