Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ғажайып қалта

21 желтоқсан 2018, Жұма
Категориясы: Бала-бақша
Тақырыбы: Ғажайып қалта
Кіші сала: Тіл дамыту
Мақсаты: Сөйлем қарқынын өзгерте білуге үйрету (мысалы: ақырын сөйлеу). Ойыншықтарды күтіп, ұқыпты, таза ұстауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: үлестірмелі материалдар, әр - түрлі заттар суреттері.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: әңгімелесу, ойындар.
Сөздік жұмыс: доп, қуыршақ, пойыз.
Үш тілділік: Доп - мяч, ball. Қуыршақ - кукла, doll. Пойыз - поезд, train.

Талаптандыру, дәлелдеу.
Шаттық шеңберінде тұрып, бір - бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Қайырлы таң балалар,
Қайырлы таң, апай.

Ұйымдастыру ізденіс. Тәрбиеші ғажайып қалтаның ішінен жұмсақ допты шығарып: - Мынау не? Өзі домалақ, секіреді, тепсең қашады, ойынымызды қандырады.
Допты сипаттауға тапсырма береді.
- Ол неге ұқсайды?

Қуыршақ
Жуынбайды жуынсақ,
Бұл не деген қуыршақ?
Тығылмайды тығылсақ,
Бұл не деген қуыршақ?
1, 2, 3, 4, 5
Қуыршақтың тұсауын кес,
Қуыршағым қаз - қаз,
Қыдырайық аз - маз
Бұл не?
Қуыршақты сандықтан шығарып көрсету. Қуыршақты сипаттау, қайталау.(Көйлегін, түсін, шашын, әдемілігін айтады) Ғажайып қалтаның ішінен машина ойыншықты шығару.
- Мынау не?
- Кәне, машинаның түсі қандай?
- Ойыншық машина неден жасалған екен?
(Ұстап көру, сезу).
- Ол неге ұқсайды?.

Сергіту сәті:
Бөп - бөп, пыш - пу...
Теміржолшы
Мен ең күшті.
Абай болшы,
Менен күшті.
Жол ашып қой,
Кім бар? Пыш - ту!
Жер қашық қой!
Бөп - бөп - бөп! Бө - ге - ме!

Қорытынды.
Жеке жұмысты қажет ететін балалардан ғажайып қалтадағы заттардың аттарын, түр түсін сұрау.
Сұрақ - жауап арқылы балалардың оқу іс - әрекетін қорытындылайды.

Күтілетін нәтиже:
Орындайды:
- диалог құрып, сөйлеуге арналған тапсырманы;
Түсінеді:
- ойыншықтар қандай заттан жасалғанын біледі;
Қолданады:
- дидактикалық ойынның шартын түсініп, ойнай білу іскерліктерін.
Ғажайып қалта жүктеу
7 166
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғажайып қалта (дидактикалық ойын) Тілдің дыбыстық мәдениеті.
Ғажайып қалта (дидактикалық ойын) Тілдің дыбыстық мәдениеті.
Диалогтік сөйлеуде сөздерді дұрыс, анық айтуға, сұраулы сөйлемдерді дауыс интонациясын сақтап, дұрыс айтуға жаттықтыру.
Менің ойыншықтарым
Менің ойыншықтарым
Балаларға ойыншықтар туралы түсіндіру. Ойыншықтардың аттарын атап, оларды бір - бірінен түсіне, көлеміне қарай ажырата білуге үйрету. Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Менің сүйікті ойыншықтарым
Менің сүйікті ойыншықтарым
Ойыншық атауларымен, қимыл - әрекеттерді білдіретін сөздермен таныстыру (кел, отыр, тұр, бар, ал, әкел). ерекше дыбыстармен таныстыру.
Қуыршақ, бізге қонаққа келді
Қуыршақ, бізге қонаққа келді
Үлгі бойынша балалардың ойыншықтарды сипаттай білуі білігін жетілдіру, өз ойын еркін жеткізуге, жаңа сөздерді меңгертуге баулу. Эстетикалық талғамын арттыру. Балаларды ойыншықтарды ұқыпты, таза ұстауға баулу. Бірін - бірі сыйлауға, кішіпейілділікке
Менің көңілді добым (сипаттау)
Менің көңілді добым (сипаттау)
Ойыншық туралы әңгіме құрастыруды үйретуді жалғастыру. Доп туралы мағлұмат бере отырып, оның түсін, пішінін және қандай материалдан жасалғанын анықтауға үйрету.
Алтын күз сыйы
Алтын күз сыйы
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз селосы «Ақбота» шипажай типті балалар бақшасы тәрбиеші Жұбатова Күміскүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×