Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қосындыны санға бөлу

20 ақпан 2014, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Қосындыны санға бөлу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қосындыны санға бөлу тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін оқушының белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау барысында шығармашылық іскерлік қабілеттерін арттыру.
3. Коррекциялық: Математикалық тілін, сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.
4. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:
І Қызығушылықты ояту.
- Екі көз не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
- Екі қол не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
- Екі құлақ не үшін керек?
Ақыл, кеңес тыңдау үшін.
Олай болса балалар бүгінгі сабақта жақсы қатысып, өз білімімізді көрсетейік.

Оқушыларды топқа бөлу, топтың атауын "Зейінділік" ойыны арқылы табу.
Зейінділік ойыны:
ОИеАЫІӘҢАЭЮБЕАОЫк жазбасындағы Е әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (еңбек).
ОИтАЫІӘлАЭЮЫЕПОЫӘО жазбасындағы А әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (талап).
ОИБАЫІӘАЭЮлЕАОЫіоАӘМЭЮ жазбасындағы І әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (білім).

І топ «Еңбек»
ІІ топ «Талап»
ІІІ топ «Білім»

ІІ Миға шабуыл.
Үй тапсырмасын сұрау.
«Сен - маған, мен - саған» ойыны. Үш топтың басшылары доп лақтыру арқылы бір - біріне сұрақ қояды.(сөз таптары туралы)
1. Көбейтудің компоненттерін ата
2. Бөлудің компоненттерін ата
3. 1 дм неше см бар?
4. 1 тәулікте неше сағат бар?
5. 1сағатта неше минут бар?
6. Көлемді қалай табамыз?
7. 2 - нің кубы нешеге тең?

Ауызша жұмыс
Ойын «Брейн – ринг»
Екі жұмыртқа 4 минутта піседі. Дәл сондай 8 жұмыртқа қанша уақытта піседі?
- Әжей қалаға бара жатып қарсы алдынан 3 ер адамды кездестіреді. Олардың әрқайсысында бір - бір қап бар, әр қаптың ішінде бір мысықтан бар екен. Қалаға сапар шеккен жолаушылар нешеу?
- Торда 4 қоян бар еді. Осы қояндарды төрт бала бір - бірден сатып алды, біреуі қалып қойды. Неліктен бұлай болды?
- Қаз 2 аяғымен тұрған кезде, оның массасы 6 кг. Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады?

ІІІ. Жаңа материалды меңгеру.
(6+9); 3 *6: 3+9: 3өрнекті салыстырамыз. Нәтижесінде өрнектің оң және сол жағы тең. Демек өрнек тең.
Қосындыны санға бөлудің екі тәсілі бар
1 - тәсіл Бірінші қосылғыш 6 - ны 3 - ке бөлеміз, екінші қосылғыш 9 - ды 3 – ке бөлеміз. Нәтижелерін қосамыз. 6: 3+9: 3=2+3=5
2 - тәсіл Ең алдымен жақшаның ішін орындаймыз. Шыққан нәтижені санға бөлеміз
(6+9): 3=15: 3=5
Демек, қоосындыны санға бөлу үшін, әр қосылғышты осы санға бөліп, нәтижелерін қосуға; қосындының мәнін тауып, оны осы санға бөлуге болады.
Тақтамен жұмыс. Бөлу қалай орындалған? Жоғарыда көрсетілген тәсілдерді пайдаланып түсіндіру
1)(10+6): 2=16: 2=8
2)(10+6): 2=10: 2+6: 2=8

Әр топ өрнектің мәнін екі тәсілмен табады
(14+16): 2
(25+15): 5
(36+18): 6
(24+12): 4
(40+16): 8
(21+9): 3

Оқулықпен жұмыс:
№6 Салыстыр.
(18+14): 2 * 18: 2+14
45: 5+20: 5 * (45+20): 5

Сергіту сәті
Бір, екі, тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Жүгірейік, жүгірейік,
Аяқты ұшынан басайық.
Саңырауқұлақтай отырып,
Емендерше тұрайық.
Тұрайық, отырайық,
Тұрайық, отырайық,
Тұрайық, отырайық,
Партамызға жайғасайық,
тып – тыныш.

№7. Есептерді әр түрлі тәсілдермен шығар.
1) 12кг қияр мен 15кг қызанақ банкаларға 3 килограммнан бөліп тұздалды. Неше банка қажет болды?
Шешуі: (12+15): 3=9
12: 3+15: 3=4+5=9

Математикалық диктант
Өрнектерді жазып, олардың мәндерін тапқызу
1) 75 және 27 сандарының айырмасын 3 есе арттыр
2) 40 және 16 сандарының қосындысын 7 есе кеміт
3) 70 және 4 сандарының көбейтіндісін 40 есе кеміт
4) 420 және 6 сандарының бөліндісін 9 есе арттыр
(Әр қатардан 1 оқушы оқып, нәтижесі тексеріледі)

№10
Теңдіктер тура болатындай еті, бос орынға арифметикалық амалдар таңбасын және жақшаларды қой:
45 _ 54 _ 9 = 11
56 _ 49 _ 7 _ = 15
2 _ 3 _ 1 _ 3 = 1
3 _ 5 _ 2 _5 = 1

V. Қорыту.
1) Қосындыны санға қалай бөлуге болады?
2) Сабақта жаңадан нені білдіңдер?
3) Басбармақ.
VІ. Бағалау.
VІІ. Үйге тапсырма:
20 784
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу
Оқушыларды қосындыны санға бөлу тәсілімен таныстыру. Кестелік көбейту мен бөлуді тиянақтау. Стратегиялар арқылы оқушылардың ой - өрісін, ойлау қабілетін, математикалық тілін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығара білуге үйрету; Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту;
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу
Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау. Ой - өрісін, сана – сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру. Функционалдық сауаттылығын арттыру
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу туралы білімдерін пысықтау. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті )
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті )
Қосындыны санға көбейту тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×