Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қосу және азайту амалдарын тиянақтау

04 наурыз 2014, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Қосу және азайту амалдарын тиянақтау
Мақсаты: Оқушылардың қосу және азайту амалдарындағы білімдерін кеңейту, өрнекті дұрыс орындай білу жалпы өткен материалдар бойынша оқушылардың білімдерін тиянақтау. Пәнаралық білімдерін қалыптастыру.
Дамытушылығы: Оқушыларды математика еліне саяхат жасау арқылы ақыл ойын, ой - өрісін, шығармашылық қабілетін, сондай - ақ тіл байлығы сөздік қорын дамыту. Танымдылыққа ізденімпаздыққа баулу, пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Тәрбиелігі: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу. Достық қарым – қатынас, ұжымдық іс - әрекет тәрбиесін беру.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілі: көрсету, түсіндіру, құрастыру, сұрақ - жауап, ойын көрнекіліктер.
Сабақтың көрнекілігі: Саяхатқа шығатын көліктер, бәйтерек, карточкалар, үнтаспа, сергіту минуты.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сәлемдесу, түгендеу.
2. Сабаққа қажетті құрал - жабдықтар
3. Сабаққа назарын аудару.
Қызығушылығын ояту: Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын
Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын
Ғылымдар патшасы бар дараланған,
Математика – қызығына тоймайтұғын – осылай математикаға баға беріледі. Олай болса бүгінгі сабағымызда білім теңізінде жүзе отырып Астана қаласына саяхаттаймыз. Әсем қалаға жетіп, Бәйтерек басына көтерілу үшін жолдағы кедергіден сүрінбей өтуіміз керек. Біздің бүгінгі сабағымыз сайыс сабақ. Қазақ халқы ежелден бәйгені жарыс арқылы жеңіп алған. Бұрын ат жарыс, өгіз жарыс, құнан жарыс, жаяу жарыс, тай жарыс деп жеңіп алса, біз бүгін ХХІ ғасырда яғни ғылым мен техника дамыған заманда машина, ұшақпен жарыспақпыз.
Математика сабағына дайын болу үшін не айтушы едік?
Есептеуді білмейтін адам, түк білмейтін надан.
Біз бүгін бұрынғы сайыс сабағымыздай екі топқа бөлініп сайыс түрінде өткіземіз. Сайысымызды бастамас бұрын әділқазылар алқасын сайлап алайық.
Ал балалар елбасымыз өзінің жолдауында айтқан «Еліміздің болашағы – сапалы білім алған жас ұрпақта» деген олай болса алған білімімізді жан - жақты сапалы түрде көрсетуге тырысайық.

Шақырамын келіңдер сайысуға
Күш, өнер, білімменен алысуға
Бар білімді салайық ортамызға
Ал, қане кім шығады сайысымызға - екі топ басшысы өз топтарын таныстырады.
“Алға”тобы.
Біз Алға тобымыз
Алға қарай самғаймыз
Біз білеміз бәрін де
Екілікті алмаймыз
“Талап”тобы.
Жас ұрпақпыз талапты
Жақсы оқимыз сабақты
Талап атты топтың
Білімі де көптің.
Сайысымыз 8 бөлімнен тұрады.
“Алға”тобына.
1. Үй жұмысы.(оқытып тексеру) 10 - 2=8 теңдігін пайдаланып қандай екі таңбалы сандардан екіні азайтуға болады?
10 - 2=8
20 - 2=18
30 - 2=28
40 - 2=38
50 - 2=48
60 - 2=58
70 - 2=68
80 - 2=78
90 - 2=88
”Талап” тобына. 10 - 8=2 теңдігін пайдаланып қандай екі таңбалы сандардан 8-ді азайтуға болады?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 650
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Математика 5 сынып Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту ережесін есеп шығару барысында қолдану
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Оқушылардың ондық бөлшектерді қосу және азайту жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру және бекіту, өзіндік ізденістерін қалыптастыру. Логикалық ой – өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, шығармашылыққа баулу.
Математикадан сабақтар топтамасы
Математикадан сабақтар топтамасы
Алматы облысы, Жаркент қаласы, А. В. Луначарский атындағы орта мектеп - гимназия математика пәнінің мұғалімі Сарикова Гульнара Абилкасымовна
Ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбына есептер шығару
Ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбына есептер шығару
Математика пәні мұғалімі Мырзабаева Зере Асқарқызы
Жазбаша қосу және азайту
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 412+279 және 691 - 279 түріндегі жазбаша қосу және азайту
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×