Білімділер поралы

Дара және күрделі етістік

Сабақтың тақырыбы: Дара, күрделі етістік.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға етістік туралы толық теориялық білім беру. Сөйлем ішінен етістікті тауып, Оның күрделі, дара екенін ажыратып, сабаққа ынта-ықыластарын арттыруға көңіл бөлу.
Дамытушылығы: Ақыл - ойын, логикалық ойлау жүйесін дамыту.
Сауаттылыққа сөздік қорын, Сөйлеу тілін жетілдіру.
Тәрбиелігі: Адамгершілікке, жылдам ойлауға, әдемі сөйлеуге, жинақылыққа баулу.
Көрнекілігі: Ақпараттық құралдар, суреттер, слайдтар
Түрі: Аралас сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап

Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру
2. Өткенді қайталау
«Ой қозғау»
- Біз қандай тарауды бастадық?
- Сөз таптары.
- Қазақ тілінде неше сөз таптары бар?
- 9.
Сөз таптары: Зат есім, сын есім, сан есім, етістік, есімдік, үстеу, шылау, одағай, еліктеу сөз.
- Соның ішінде нені өттік?
- Зат есім, етістік.
- Зат есім деген не?
- Оның түрлері?
- Етістік деген не?
- Оның түрлері?
- Ендеше бүгінгі сабағымыз дара және күрделі етістікке жаттығу жұмысын жүргізу.

Жаңа сабақ.
Дара және күрделі етістік.
1 - жаттығу
1) Берілген сөздерден дара, күрделі етістіктерді екі бағанға бөліп жазу.
Дара етістік: ойнады, көгерді, еркеледі, достасты
Күрделі етістік: кіріп кетті, жинап алды, ойлап отыр 2) Қалаған 2 - 3 сөзге сөйлем құрап айту, жазу.
2 - жаттығу.
1) Сөзжұмбақ шешу.
2) Берілген сөйлемдегі етістіктерді ретімен жазып сөз жұмбақты шешу. Дұрыс жазылса ортасынан жыл мезгілінің аты шығады.
Сөзжұмбақтың шешуі: көлді, көрінді, көшті, төледі, үйретеді, көмектеседі

Топтық жұмыс
Жыл мезгілі нешеге бөлінеді?
1топ Көктем айларын атау?
2топ Көктем туралы әңгіме айту.
3топ Көктем туралы өлең, тақпақтар айту.

Сергіту сәті.
Не қалай дыбыстайды?
Мысық - мияулайды.
Әтеш - айқайлайды.
Машина - жүреді.

Тақтамен жұмыс.
Көп нүктенің орнына тиісті етістікті қойып жазу.
Керекті сөздер: ұнатады, сағынып жүр, айтамыз, көрді, шуылдайды, келіп тұрады.
Өз біліміңді тексер.
Тест жұмыстары арқылы қаншалықты меңгергендерін анықтау.

Тест
1. Зат есімді тап:
а) бала
ә) шегеле
б) сулама

2. Зат есімнің көпше түрін тап:
а) аққулар
ә) аққумен
б) аққуым

3. Жалқы есімді тап:
а) өзен
ә) Атырау
б) қала

4. Жалпы есімді тап:
а) Атырау
ә) қала
б) Құтжол

5. Заттың қимылын білдіретін сөзді тап:
а) жағалады
ә) жағады
б) жасыл
6. Күрделі етістікті тап:
а) қызыл гүл
ә) әдемі гүл
б) гүлдеп тұр
Тесттің жауабы; 1 а, 2 а, 3 ә, 4 ә, 5 а, 6 б.
Көп нүктенің орнына етістіктерді қойып жазу.
Сәйкестендіру
---------------- секіреді
Лақ ---------- ойнақтайды
---------------- маңырады

---------------- келді
Сәуле ------- айтты
--------------- тұрып қалды

---------------- оқып отыр
Оқушы ------ жазды
---------------- жинады
Сабақ қорытындылау:
Бағалау:
Үйге тапсырма
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 23
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 23
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика