Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Шеңбер және дөңгелек

04 сәуір 2014, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 3 сынып
Тақырыбы: Шеңбер және дөңгелек (слайдымен)

Мақсаты:
1. Дөңгелек, шеңбер, радиус, диаметр туралы түсінік қалыптастыру; осы ұғымдарды пайдалана отырып жаттығуларды орындауға, шеңбер және дөңгелектің айырмашылығын, олардың қасиеттерін түсіндіру, меңгерту.
2. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын түрлі әдіс - тәсілдер арқылы арттыру, ойлау қабілеттерін, жұмыс жасау жылдамдығын, таным белсенділігін дамыту.
3. Оқушыларды сабақ барысындағы мәдениеттілікке, дәптерде дұрыс жазуға тәрбиелеу.
Әдістері: түсіндіру, әңгімелесу, салыстыру, көрнекілік, ойын.
Түрі: дәстүрден тыс сабақ
Типі: жаңа материалды меңгерту
Формасы: көпшілік, топтық, жеке.
Принциптері: көрнекілік, түсініктілік.
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, қима қағаздар, геометриялық фигуралар.

Өту барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. 5 мин
Сәлеметсіздер ме, балалар? Көңіл - күйіміз қалай? Сабағымызды бастауға дайынбыз ба?
Психологиялық дайындық.
Сабағымыз тартымды өту үшін біз бойымызды, ойымызды сергітіп алайық.
Төрт байлық.
Денсаулық бірінші. Жадыңда жүрсінші! (адымдап бір орнында жүр)
Екінші – еркіндік, Құсша самғап желпіндік. (құс боп ұшу)
Үшінші – тіліміз, Онсыз жоқ - ау күніміз. (дөңгеленіп айналып секіру)
Төртінші – күш - қайрат, Арманыңа ұш жайлап! (тік тұру, иығынан қолдарын тік созып, көтеріп түсіру)

2. Үй жұмысын тексеру. 3 мин
Өзін - өзі бағалау әдісі
Көпшілік форма
Өткен сабақты пысықтап алайық. Үйге 103 беттегі №5 есеп берілген болатын. Дәптерімізді ашып, тақтадағы дұрыс жауабымен салыстырамыз.
Алдарыңда өзін - өзі бағалау парағы бар. Әркім өзіне үй тапсырмасын тексеру қатарына баға қойып шығады.

3. Жаңа сабаққа дайындық. 3 мин
Тақырыпты ашу
Ойын әдісі
Жеке форма
Біздің сабағымыз ойын түрінде өтеді. «Қыс мезгіліне дайындық». Яғни, біз әр тапсырманы орындаған сайын қажеттіні жинап, қыс мезгіліне қамданамыз. Оған «Күз ханшайымы» көмектеседі.
Тақтаға назар аударамыз. Біз тақтадан нүктелерді көріп тұрмыз. Осы нүктелерді жалғастыру үшін мына есептерді шығарамыз.
3*6 ------- 6*6
4*6 ------- 6*7
6*10 ------ 6*8
6*5 ------- 6*9
Өте жақсы. Жарайсыңдар. Біз есептерді шығардық, яғни қысқы дайындығымыз басталды. Ең алдымен, егінді жинайық.
Нүктелерді қосқанда қандай фигура шықты? Шеңбер.
Жақсы.

4. Жаңа материалды меңгерту. 20 мин
Бүгінгі өтетін тақырыбымыз – «Шеңбер және дөңгелек». Сабақта біз шеңбер мен дөңгелектің айырмашылықтарын, қасиеттерін меңгеретін боламыз.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
14 828
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Шеңбер мен дөңгелектің қасиеттері
Шеңбер мен дөңгелектің қасиеттері
Егер шеңбердің центрінен түзуге дейінгі қашықтық шеңбердің радиусынан кіші болса, онда түзу мен шеңбердің ортақ екі нүктесі бар болады.
Дөңгелектің ауданы
Дөңгелектің ауданы
Шеңбер – барлық нүктесі берілген нүктеден (шеңбер центрінен) бірдей қашықтықта жататын тұйық қисық сызық. Шеңбер центрін оның кез келген нүктесімен қосатын R кесіндісі (немесе осы кесіндінің ұзындығы) шеңбер радиусы деп аталады. Шеңбер ұзындығының
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар
Жалпы шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан ұғымын еске түсіреді. Шеңбердің ұзындығы және дөңгелек ауданының формулаларын табуды біледі.
Дөңгелек және шеңбер
Дөңгелек және шеңбер
Шеңбер және дөңгелек ұғымдарына түсінік беру, шеңбердің элементтерімен таныстыру; Математикалық сауаттылықты арттыру
Шеңбер және дөңгелек
Шеңбер және дөңгелек
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылы, №31 Т.Бигелдинов атындағы жалпы орта мектептің математика пәні мұғалімі: Сейткулова Назира
Сфера және шар
Сфера және шар
Жаркент қаласы, Жамбыл атындағы орта мектептің математика пәні мұғалімі Медетбекова Кульжанат
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×