Білімділер поралы

Бастауыш сынып дарабозы

Сабақтың тақырыбы: Бастауыш сынып дарабозы
Сабақтың мақсаты:
білімділігі: барлық пәндер бойынша өтілген тақырыптардан алған білімдерін тексеру, пысықтау.
дамытушылығы: оқушылардың тіл байлық, сөздік қорларын молайту, шығармашылық қиялын жүйелеу, ойлау қабілеттерін дамыту.
тәрбиелігі: оқушыларды ана тілін сүйетін, болашаққа үлесін қоса білетін білімді, ізденімпаз ұрпақ етіп тәрбиелеу.
Түрі: сайыс сабақ.
Әдісі: өтілген материалды қайталау, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырма.
Көрнекілігі: жоспары, нақыл сөздер, үлестірме қағаздар.
Сабақтың барысы:
- Армысыздар, ұстаздар мен оқушылар! ХІ ғасыр білім мен ғылым ғасыры екені аян. Бәсеке қабілетті елу елдің қатарына жету үшін жастар білімді болуы керек. Бүгінгі біздің «Бастауыш сынып дарабозы» атты сайысқа оқушыларымыз алған білімдерін ортаға салады, яғни болашаққа деген сенімімізді білдіреміз.

Кезеңдермен танысайық:
1. «Кім көп біледі?»
2. «тапқырлық»
3. «ата - салтың – халықтық қалпың»
4. «көріп алда, біліп ал»

Ойын: «Менің есімім»
Есімі қандай әріптен басталса, сол әріптен басталатын жақсы сөздерді қосып, өздерін таныстырады. Енді бір - біріне жақсы сөздер айтады.
Достығы жарасқан
Сыйлы біз боламыз
Келісіп бәрімен
Татулық табамыз
Бәріміз бір болсақ
Бәрінде жеңеміз
Күндей боп күлімдеп
Таудай боп өсеміз.

І кезең.
1 - топ.
1. Ең алғаш қазақ балаларына арнап мектеп ашқан кім?
2. Табиғатты жырлаған ұлы ақын кім?
3. Аңыз дегеніміз не?
4. Қазыбек би қандай шешендік сөзді айтты?
2 - топ.
1. Қазақ әліппесін жасаған және алғаш оқу құралын жазған кім?
2. Абай ата сөзі.
3. Үш биді ата?
4. Әйтеке би қандай бата берді?

II кезең 1. сұрақ - жауап, неше сағат бар?
2. 1 - сағатта қанша минут бар?
3. 1дм = неше см бар?
4. 1м = неше дм бар?
5. 80 мен 50 қосындысы
6. 13 пен 5 - тің айырмасы

ІІІ кезең.
1. Сөйлем неден құралады?
2. Мәтіннің неше түрі бар?
3. Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
4. Мәтін дегеніміз не?
5. Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ата.
6. Сөйлемнің түрлерін ата.
7. Қандай тыныс белгілерін білесіңдер?
8. Сұраулы сөйлем дегеніміз не?

IV кезең.
1. Аппақ су – дәмі тәтті, ішсең сусын қандырады, шөлдегенде қатты, бұл не?
2. Сүттен жасалған тамақтың түрі.
3. Әжем уыстан сығып далада кептірген, қатты әрі дәмді, кім бар жеп көрген?
4. Мал төлдеп, әр ауыл пісірді ақ бауыр, бұл не?

V кезең.
Геометриялық фигуралардан сурет құрастыр.
Қорытынды: жеңген топты марапаттау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 128
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 128
Роботтар: 4
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика