Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Екі таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту

27 мам 2014, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайталау.

Сабақтың мақсаты:
білімділігі: Екі таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайтуды оқушылар орындайды; бір және екі амалмен шығарылатын өзара кері есептерді салыстыру, талдау және құрау; топта тік бұрыштың әр алуан түрін салуды орындауды және олардың периметрлерін табуды ұғындыру.
дамытушылығы: Тапсырмаларды орындата отырып ой - өрісін, есте сақтау, ойлау қабілеттерін арттыру, математикалық терминде анық сөйлеуге дағдыландыру.
тәрбиелік: Ізденімпаздыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
көрнекілігі: геометриялық пішіндер.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Психологиялық дайындық.
2. Сөйлеу ережесін еске түсіру.

ІІ. Математикалық өлең.
Терең ғылым сананың,
Тегі деп ой саламыз.
Маңыз беріп оқимыз,
Математика сабағын.

Ойын: Мен қай пішінмін?

Қандай геометриялық пішіндерді білеміз. Тік төртбұрыш, бұрыш, дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, кесінділер, бұрыштар, көпбұрыштар. Бұл ойын арқылы мен сендердің өткен сабақты қалай меңгергендеріңді білемін және бағалаймын. Онда балалар өткен сабақты қайталайық. Әр фигураның артында тапсырмалар бар, біз сол тапсырмаларды шешуіміз керек. Ең бірінші біз ойынды бастамас бұрын әр фигураны ашқанда, сол пішінге сипаттама беріңдер.

1. Тік төртбұрыштың сұрақтары:
1) Периметр дегеніміз не?
2) Шаршы дегеніміз не?
3) Азайту амалының компоненттерін ата.
4) 4 онд. 2 бірл.- тен тұратын сан.

2. Шаршының сұрақтары:
Үй тапсырмасы.
3. Үшбұрыш сұрақтары:
Сергіту сәті:
Саусақ ұшымен жаңбыр жауғызу.
4. Тік емес төртбұрыштардың сұрақтары:

Оқулықпен жұмыс.
1) Асханаға 15 кг май және одан 7 кг артық
ет әкелінді. Асханаға неше килограмм азық - түлік әкелінді?
Есепке кері есептер құрастыр және оларды шығар.
Май – 15 кг.
Ет -? 7 кг артық.
------------? кг
Шешуі: 15 + (15 + 7) = 37 кг.
Жауабы: барлығы 37 кг.

Май –? 7 кг. кем
Ет – 22 кг.
------------------? кг
Шешуі: (22 - 7) + 22 = 37 кг.
Жауабы: барлығы 37 кг.
2) Асханаға 50 л сүт әкелінді. Оның ертеңгі тамаққа 20 литрі, ал түскі тамаққа 5 литрі жұмсалды. Асханада неше литр сүт қалды?
Сүт – 50 л
Ертеңгілік – 20 л.
-----------------? кг
Түс – 5 л.
Қалды -?

3) 60 + 28 * 59 – 30
73 – 38 * 67 + 18
46 – 10 * 50 + 27
56 + 29 * 93 – 26
88 – 20 * 53 + 15
56 + 24 * 80 – 54
46 + 49 * 99 – 17
39 + 11 * 70 – 19
40 – 25 * 37 + 23
54 + 17 * 91 – 36

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
10 285
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Cандарды оқу, жазу және салыстыру. Математикалық диктант
Cандарды оқу, жазу және салыстыру. Математикалық диктант
Ондықтарды, бірліктерді қосу және азайту тәсілдерін қайталау; бір және екі таңбалы сандарды; шығармашылық тапсырманы шешуді және мүмкін түсіндірме келтіруді топтың ішінде жалғастыру.
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
Екі таңбалы санды екі таңбалы санға қосу және азайту жағдайындағы білімдерін кеңейту. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, есеп шығаруға деген қабілеттерін дамыту;
Жазбаша қосу және азайту
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 412+279 және 691 - 279 түріндегі жазбаша қосу және азайту
Жазбаша қосу және азайту
Жазбаша қосу және азайту
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, А.Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназиясы Бастауыш сынып мұғалімі Султанова Асылай Галымовна
Үйшік қандай геометриялық пішіндерден құрастырылған?
Үйшік қандай геометриялық пішіндерден құрастырылған?
Қызылорда қаласы, №172 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Әбусағатова Майра
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×