Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Есеп. (Қанша ұзын?)

04 тамыз 2014, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Есеп. (Қанша ұзын?)

Сабақтың мақсаты: 1. Бірінші заттың екінші заттан қанша ұзын екенін табуға үйрету. Есептерді салыстыру
2. Ұқыптылыққа. баулу. Есептеу машығын арттыру, ой - өрісін дамыту.
3. Отанын сүюге, білімді болуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: жолақшалар, интерактивті тақта, қима қағаздар.
Пән аралық байланыс: ана тілі, дүниетану
Оқыту әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың мазмұны.
І. Ұйымдастыру. 1 Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Оқу, мағынасын ашу.
Әрбір адам – туыс, досым, жұрағат,
Әрбір сабақ – үйрену, ұғу, ұлағат.
ІІ. Өткенді пысықтау.
6 санын қосып азайтуға байланысты өрнектер (Балық аулау ойыны)

ІІІ. Жаңа сабақ:
1. Интерактивті тақта. Жолақша суреттері арқылы ұзын жолақша, қысқа жолақша екенін түсіндіру.
- Ұзындықты қандай өлшем бірлігімен өлшейміз?
- Сантиметр
2. Дәптермен жұмыс
Көркем жазу
44 44 44 44
33 33 33
3. Оқулықпен жұмыс:
- Ұзындықты табу үшін оқулығымыздағы 1 есепке қарайық.
- Түсіндіру, мағынасын ашу.
- Нені табу керек?
- Ұзындықты

№ 1
Қ - 10см? см ұзын ----------- Қ - 5см
Ж - 5 см ----------- Ж - 5см
Шешуі: 10 - 5=5(cм) ---------- Шешуі: 5+5=10(см)
Жауабы: 5 см ұзын ----------- Жауабы: 10 см

№ 2 Азайғышы 4 болатын айырмалардың мәнін өсу ретімен жаз:
4 - 3 4 - 2 4 - 1 4 - 0

№ 4 Қосу кестесін пайдаланып, айырманың мәнін тап.
4 - 2 6 - 3 8 - 4 10 - 5
9 - 6 10 - 6 8 - 6 7 - 6

ІҮ. Сергіту сәті
1, 2, 3 кәне қанат қағайық
1, 2, 3 қарлығаш боп ұшайық
1, 2, 3 жинап алдық күш.
Ү. Топпен жұмыс
1- топ
Компоненттерін ата.
2 топ
Геометриялық фигураларды ата.
3 топ
Топтастыр және қалай аталады?

ҮІ. Шығармашылық тапсырма
Суретте неше үшбұрыш бейнеленген?
10 3 8
ҮІІ. Сабақты қорытындылау.
- Ағаштар ұзын, қысқа.
- Сызғыштар ұзын, қысқа
- Қаламдар ұзын, қысқа
- Біз бүгінгі сабақта нені табуды үйрендік?
- Ұзындықты
- Балалар, Алдар Көсені бәріміз білеміз бе?
- Онда бізге Алдар Көсе тапсырма беріпті «Мен бір сан ойладым» (ойын)
- Ол қандай сан?
Мадақтау
5 859
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ұзындықты қалай өлшейміз?
Ұзындықты қалай өлшейміз?
ұзындық өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдау; өлшемдер жүргізу.
Ұзын – қысқа ұғымдары
Ұзын – қысқа ұғымдары
Ұзын, қысқа ұғымдарымен таныстыру, беттестіру бетіне қою әдісі арқылы ұзындықты салыстыруды үйрету,
Ұзын - қысқа ұғымдары
Ұзын - қысқа ұғымдары
Атырау облысы, Исатай ауданы, Аққыстау селосы №1 «Қарлығаш» балабақшасының тәрбиешісі Ж. Оразова
Есеп. Салыстыру
Есеп. Салыстыру
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, № 123 Т. Жүргенов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Есаханова Мейрамкүл Темірбекқызы
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 100 саны
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 100 саны
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
Ондықтармен және бірліктермен санау
Ондықтармен және бірліктермен санау
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×