Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу

30 желтоқсан 2014, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика
Тақырыбы: Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу

Мақсаты: Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу жолдарымен оқушыларды таныстыру. Геометриялық фигуралар жайлы білімдерін пысықтай түсу.
2. Дамытушылық: оқушының ақыл - ойының математикалық стилін, ин - теллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
3. Тәрбиелік: меңгерген математикалық білімдерін өмірде қоддануға жан - жақты дайыңдауды жүзеге асыру.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Көрнекіліктер: кесте; геометриялық фигуралар
Әдіс - тәсілдер: жұптық, топтық, өзіндік

Сабақ барысы
1. Оқыту үрдісінің маңыздылығы:
Үй тапсырмасын тексеру.
Ауызша есептеу.
9*6
36: 9
9*8
9*9
18: 9
72: 9
3*9
9*5
63: 9
45: 9

- Қандай геометриялық фигураларды білеміз?
- Айырмашылықтары неде?

2. Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:
- геометриялық фигураларды ата. Оларды белгілеу үшін латынның:
А, В, С, D, Е К О әріптері пайдаланылады.

№1 практикалық жұмыс
№2 Кесінді сыз, белгіленуі бойынша жаз, дәптерге сыз,

Сергіту сәті:
3. Жаңа білімді бекіту:
№5 өзіндік жұмыс
287+12= 299
682 - 112 =570
342+83 = 425
7+81= 88
7 - 6= 1
50+14 = 64
80 - 33 = 47
80+20 =100
240 - 160 = 80

Қосымша есеп
Жиһаз фабрикасы бір аптада 9 диван және 6 есе көп орындық жасап шығарды. Жиһаз фабрикасы бір аптада неше орындық жасап шығарды?
Фотосалон 40 түрлі түсті және 5 есе кем ақ - қара сурет шығарды. Фотосалон барлығы неше сурет шығарды?
№7 а) 12 х2= 24
22х2=44
32 х2 = 64
42 х 2= 84
Ә) 84: 2= 42
64: 2 = 32
44: 2 = 22
24: 2 = 12

Шығармашылық тапсырма 6 - ға қалдықсыз бөлінетін бір сан ойла.
Ол санды 2, 3 және 6 сандарына жеке - жеке бөл. Шыққан бөлінділердің мәндерін қос, сонда ойлаған сан шығады. Неге?
4. Үйге тапсырма
Бағалау
11 470
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу
Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу
нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу.
Геометриялық фигураларды кескіндеу
Геометриялық фигураларды кескіндеу
Геометриялық фигураларды кескіндеу - тақырыбымен таныстыру. Тақырып бойынша тапсырмалар орындату барысында оқушылардың танымдық, іздемпаздық қабілеттерін дамыту. Шапшаң есептей алуға баулу.
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Геометриялық фигуралар. Периметр
Геометриялық фигуралар. Периметр
Өткен материалды қайталап; геометриялық фигураларды тану, олардың элементтерін атау, маңызды белгілерін анықтау, тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу білімін толықтырады.
Геометриялық фигураларды латын әріптерімен белгілеу
Геометриялық фигураларды латын әріптерімен белгілеу
Геометриялық фигураларды латын әріптерімен белгілеуді таныстыру, белгіленуі бойынша фигураларды оқу дағдыларын қалыптастыру, есептеу дағдыларын қалыптастыру, геометриялық фигураларды салуға жаттықтыру. Шапшаң есептеуге үйрету, есептердің шешуін
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×