Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мәтін. Мәтіннің түрлері

20 қаңтар 2015, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Мәтін. Мәтіннің түрлері
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғындыру. Тірек сызба арқылы мәтін құрауға үйретті, олардың түрлерін ажырата білуге дағдыландыру. Байланыстырып сөйлеу дағдысын және сөздерді қолдану ерекшелігі арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту
2. Дамытушылық: Оқушылардың осы сабаққа деген белсенділігін, қызығушылығын арттырып, ойлау, сөйлеу, танымдық, ізденімпаздық қасиетін арттыру. Байланыстырып сөйлеу дағдысын және сөздерді қолдану ерекшелігі арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту.
3. Тәрбиелік: Мәтінді зерделей білуге, құрауға дағдыландыру. Таза, ұқыпты, тиянақтылыққа, мәдениеттілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың типі: қайталау.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау,
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, улестірмелер.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезең:
Психологиялық дайындық:
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл.
Өз тіліңді құрметте.

Күн реті. Көркем жазу.
2. Үй тапсырмасы: «Күзгі дала»мәтін жазу.
3. Топтастыру. Мәтін туралы
4. Түсіндіру.
5. Білімдерін жүйелеу.
Мәтін дегеніміз - мағына жағынан байланысқан екі немесе одан да көп сөйлемдерден құралады. Мәтінге ат қоюға болады.
Мәтіннің түрлері.
Негізгі ой.
Мәтіннің құрылымы.
Тақырыбы.

1. Әңгімелеу мәтіні.
Сұрағы: Не істеді?
Тірек сөздері - етістіктерден болады.
(жүгірді, секірді, ойнады, ойнап жүр т. б)

2. Сипаттау мәтіні.
Сұрағы: Қандай?
Тірек сөздері - сын есімнен болады.
(түр - түсін, сынын, сапасын, қасиетін)

3. Пайымдау мәтіні:
Сұрағы: Неліктен?
Тірек сөздері: Өйткені, біріншіден, екіншіден, себебі т. б
1 тапсырма. Салыстыр қайсысы мәтін:
1. Біз үшінші сыныпта оқимыз. Інжугүл - хош иісті өсімдік. Мирас ұшқыш болғысы келеді.
2. Інжугүлдің гүл шоғының пішіні қоңырауға ұқсас. Оның гүлі аппақ. Тұқымы жануарлар арқылы таралады.
2 тапсырма.
Сурет бойынша ертегі құрау. Түлкі мен қарға.
3 тапсырма. Дәптермен жұмыс.
Мәтін құрау. Топ - топпен.
4 тапсырма.
Ол іннен басын қылтитып, тасбақаға:
- Рақмет. Маған ін қажет емес. Өз інім өзімде, деп тасбақа қабығын жамылып бұға қалды.
Тасбақа мен тышқан келе жатып.- Інге кір. Мұнда қауіпсіз, - деді. Олар түлкіні көріп. Тышқан ініне кіріп кетті.
Сергіту сәті.
5 тапсырма. Кітаппен жұмыс. 47 бет 8 - жаттығу.
«Түлкі мен құмыраға»жоспар құру.

6. Сабақты бекіту:
Сөзжұмбақ.
1. Мәтіннің түрін ата.
2. Тірек сөздері етістіктен болатын мәтіннің түрін ата.
3. Қандай сұрағына жауап беретін. Ол...
4. Мәтіннің құрылымы.
5. Пайымдау мәтінінің сұрағы.
Бүгін не білдік? Сұрақ - жауап.

7. Үйге тапсырма
228 - 229 бет «Жеті шал» жоспар құру.
8. Бағалау. Басшылар бағалайды.
Сабақтан алған әсерім. Кесте толтыру, сызу.
10 467
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Мәтін (пайымдау)
Мәтін (пайымдау)
Мәтіннің пайымдау түрін толық меңгерту, суреттер арқылы мәтін құрастырып, пайымдай білуге баулу Баланың тілін бейнелі сөзбен байыту, сөйлеу мәдениетін дамыту, сауатты көркем жазу дағдыларын жетілдіру
Сипаттау мәтіні
Сипаттау мәтіні
Мәтіннің түрлері туралы ұғымды талдау. Оқушылардың өзара байланыстырып сөйлей білу дағдыларын қалыптастыру.
Мәтіннің түрлері
Мәтіннің түрлері
Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы Ғалым Малдыбаев атындағы Жаңажол орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Калянурова Карлыгаш Кайржановна
Мәтін
Мәтін
Сабақтың тақырыбы: Мәтін
Қазақ тілі, 2-сынып, Мәтіннің түрлері
Қазақ тілі, 2-сынып, Мәтіннің түрлері
Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғындыру. Тірек сызба арқылы мәтін құрауға үйрету. Байланыстырып сөйлеу дағдысын және сөздерді қолдану ерекшелігі арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.