Білімділер поралы

Қайнекей Жармағанбетов «Ормандағы оқиға»

Cабақтың тақырыбы: Ормандағы оқиға

Сабақтың мақсаты: Қайнекей Жармағанбетовтың «Ормандағы оқиға» атты ертегі - әңгімесін оқып танысу. Мазмұнын түсіну, ой қорыта білу. Оқушы зейінін қалыптастыра түсу. Оқушыларды бірлікке, татулыққа шақыру.
Оқыту нәтижесі: Әңгіме мазмұны бойынша сурет сала біледі. Мәтін мазмұнын әңгімелей алады. Мәтін мазмұны бойынша ой қорыта алады
Сілтеме: Ана тілі «Атамұра» 2012 ғаламтор деректері
Көрнекіліктер мен құрал - жабдықтар: интербелсенді тақта, орманнан келген хат, постер, маркерлер мен буклет

Тапсырмалар
Ұйымдастыру:
1. Психологиялық ахуал. Шаттық шеңбері
2. Қызығушылықты ояту. «Жоғалған аңды тап!», «Сөздерді топта!»
3. Үй тапсырмасы. Рөлдеу.
4. Сергіту сәті.
5. Жаңа сабақ. «Ой қозғау»
6. «Ойлан, топтас, талқыла!» (топтық жұмыс)
7. Шығармашылық тапсырмалар.
8. Қорытынды.
9. Бағалау.

Мұғалімнің әрекеті:
Оқушыларды ортаға шақыру. Шеңбер жасап тұрып, сиқырлы сандықшаның ішінен әріптерді суырып, сол әріптен басталатын, екі сөзден тұратын сөйлем құрап айту. Оқушылардың көңіл - күйлерін көтеріп, жаңа сабаққа бағыттау. ( Топқа бөлу, ағаш түрлері жазылған қима қағаздар арқылы)
2. Қызығушылықты ояту.
Өзектілігі: Оқушылардың жаңа тақырыпты өткен тақырыппен ұштастыруын және олардың белсенділігін арттыру.
- Аң - құстар, жан - жануарлар қандай ортада өмір сүреді? Орманда қандай ағаштар өседі? Бізге мол ауа беріп тұрған түрлі ағаштар, атап айтар болсақ: емен, аққайың, қарағаш, шынар, қарағай, көктерек, шырша, самырсын т. б. және арыстан, аю, қоян, қасқыр, түлкі барыс пен сілеусін, қаршыға, қырғи, бүркіт және бөктергі сияқты аң - құстардың аттары аталып олардың табиғатқа келтірер пайдасы туралы оқушылар өз ойларын ортаға салды.
Оқушылар әрекеті: Олар сұрақтарға жауап беріп, «Ағаштар» туралы сергіту сәтін өткізеді.
А) «Жоғалған аңды тап!» ойынын ойнау. (Ойынның шарты: Интерактивті тақтадан көрсетілген аңдар бейнеленген слайдтардың ішінен жоғалған аңды табу. Бірінші слайдта аңдар толықтай беріледі. Оған 1 минут уақыт жұмсап, бар зейіндерін тапсырмаға шоғырландыруы тиіс, ал келесі слайд ішінен жоғалған аңның атын атап табуы керек) Бұл жерде жоғалған аң: арыстан.
Б) «Сөздерді топта!» ойынын ойнау. ( Ойынның шарты: Түстердің аттары мен бақша өнімдері оған қоса ойын ойнауға қажетті құралдар аралас берілген. Оларды 1 минут зейіндерін тоқтатып қарап алып, алдарындағы постерге үшке бөліп топтап жазу керек ) Ең көп сөздер тапқан топ жеңіске жетеді. Бұл ойын оқушылардың зейінін қалыптастыру мақсатында ойналды.
3. Үй тапсырмасын тексеру. ( Рөлдеу арқылы ) Формативті бағалау.

5. Жаңа сабақ. Автор туралы интербелсенді тақтадан Қ. Жармағанбетов туралы әңгімелеу. Қайнекей Жармағанбетов 1918 жылы Қостанай облысында дүниеге келген. Қазақтың Абай атындағы педагогика институтын бітірген. Жазушылар одағында «Ара» журналының бас редакторы болып қызмет атқарған. Оның «Әнші Азамат», «Мұғалима», «Қызыл тал» атты шығармалары бар. Ол 1974 жылы дүние салған.
Дарынды оқушылармен жұмыс.
Бір күн бұрын үй тапсырмасы ретінде берілген Аққайың, Қарағаш, Тобылғы және Сексеуілдің рөлдерін ортада сомдау. ( Жаңа тақырыптың мазмұнын ашу үшін талантты оқушылардың көмегіне жүгіну.) Формативті бағалау.

«Ой қозғау»
Ертегіден не түйдіңдер?
Қараағаш пен Қайыңның достығын сақтау үшін қандай ақыл айтар едіңдер?
Сендердің қай ағашқа жандарың ашыды?
«Тобылғы мұндай әрекетке не үшін барды?» - деп ойлайсыңдар

«Ойлан, топтас, талқыла!» Постермен жұмыс
1 - топ:
Достық туралы қандай мақал - мәтелдер білесіңдер?
Қосақ арасында шыбын өледі – дегенді қалай түсінесіңдер және ол қайсысына қатысты айтылған?
Өз бастарыңнан осыған ұқсас жағдай өтті ме?
2 - топ:
Қайың мен Қарағаштың қатты ашулануына не себеп болды?
Ертегіден қандай ой түйдіңдер?
Кейіпкерге хат.
3 - топ:
Шындығында ағаштар ашулана ма?
Жазушының негізгі ойы қандай?
Олай болса автор кейіпкерлер арқылы бізге не айтқысы келді? (Оқушылар ортада постер қорғайды) Формативті бағалау.
Шығармашылық тапсырмалар.
Үш топқа хат тарату. (Ішінде тапсырмасы бар) Аққайың, Қарағаш, Тобылғы туралы не білетіндерін ортаға салып сабақты қорыту.
Бағалау. Жиынтық бағалау.
Материал рейтингісі:
  • 20
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 92
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 92
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика