Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Санды 9 - ға көбейту кестесі

Сабақтың тақырыбы: Санды 9 - ға көбейту кестесі
Сабақтың мақсаты:

а) 9 - ға көбейту және бөлу тәсілімен оқушыларды таныстыру. 9 - ға бөлу, кеміту, есе арттыру, есе кемітуге арналған есептер шығару.
ә) ұлттық дүниетанымын байланыстыра отырып, ой - өрісінің ауызша есептеу қабілетін дамыту.
б) сабақ үстіндегі әрекеттерді орындай отырып, ұқыптылық пен әдептілікке, ұйымшыл болуға, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, интерактивті тақта, үлестірме қағаздар.
Сабақтың түрі: дамытпалы
Сабақтың әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, ізденушілік, ойын сұрақтар, СТО.
Сабақтың типі:Жаңа сабақты игерту
Пәнаралық байланыс. Қазақ тілі, әдебиеттік оқу
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу, сынып тазалығы
ә) оқушыларды түгелдеу
б) оқушы назарын сабаққа аудару

Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын,
Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын.
«Ғалымдар патшасы»- деп дараланып,
Математика қызыққа тоймайтұғын.

- Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызды бастаймыз, сендерге әр ісімізге сәттілік тілеймін.
Біздің апталығымыз қалай аталады?
«Математика адам үшін, адам математика үшін жаратылған» тоқталу

Үй жұмысы
«Кім зерек?» ойыны арқылы өтілген көбейту кестесін пысықтау.
№9 тапсырма. Электронды оқулықтан периметрін табуды пысықтау.

Жаңа сабақ
Бүгін біз топтармен жұмыс жасаймыз.
Алғырлар. Білгірлер. Тапқырлар.
Біз бүгін сандар әлеміне саяхат жасаймыз. Бұл саяхатта біз көптеген сандардың сырларын ашып, олардың қасиеттерін пайда болуы кезеңін тамашалаймыз. Сандарға тоқталу: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Сыйлыққа тоқталу.

Ойланайық бір мезет,
Бақылайық, байқайық.
Есептерді шығарып
Жауап берген балаға
Күн шуағын сыйлайық!- деп оқушыларды күн шуақтары арқылы бағалаймын.
Күлімдеген күн –«5»
Мұңайған күн –«4»
Жылаған күн –«3»
Тапсырма:
Тоғыз бірдей санының қосындысын табу және одан шыққан қосындыны көбейтумен алмастыр. 9+9+9+9+9+9+9+9+9=9*9

81 дәптерді 9 балаға нешеден бөліп алады? 81: 9=9
- Барлығында 9 шықты, бәрекелді! Енді бүгінгі сабағымыз Санды 9 - ға көбейту кестесін түсіндіру.
9*9=9*8+9
9*9=81
81: 9=9
Электронды оқулық.
Көбейту кестесін не үшін қолданамыз?- Көп таңбалы сандарды тез есептеу үшін, есептерді жеңілдету үшін қолданамыз.
Көркем жазу.
9 - цифрын көркемдеп жазайық.

№2 тапсырма. «Тоғызқұмалақ ойыны»
Бұл тапсырманы дұрыс орындасақ, тоғызқұмалақ ойынының ережесін білетін боламыз.
А) 18 банан мен 36 апельсин 9 балаға тең бөлініп берілді. Әр бала неше жемісін алды?
18: 9=2
36: 9=4
4+2=6
ә) 15 сәбізді 5 қоян тең бөліп жеді. Осылайша бөліп жесе, 24 сәбізді неше қоян жейді?
15: 5= 3
24: 3=8

№3 тапсырма «Кім тез ойлайды?» ойыны арқылы ауызша орындаймыз.
А) 9*9
9см*9
81: 9
81см: 9
10см*9
90*9
90см*9
810: 9
810см: 9
100см*9

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 296
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 294
Роботтар: 3
Манкентбаева Л.Б. guldana_1701
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика