Білімділер поралы

Құмырсқалар

Сабақ тақырыбы: К.Сегізбайұлы. Құмырсқалар
Сабақ мақсаты:
1) Оқушыларға К Сегізбайұлы туралы мәлімет беру. Мәтіннің мазмұнын меңгеру, ойларын жүйелі жинақтап атуға үйрету, білімдерін жаңа ақпаратпен толтыру.
2) Сұрақ қою арқылы жан - жақты ойлауға, ұжыммен жұмыс істеуге дайындау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3) Мейірімділікке, достыққа, табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, әңгімелеу.
Пәнаралық байланыс: дүниетану.
Көрнекелігі: автордың бейнесі, құмырсқаның суреті.

Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру.
Оқушылардың назарын оқуға, мұғалімге аудару.

2. Психологиялық сәт:
Тілек
Шөлеркемей гүл тұрсын,
Жерім жайнап құлпырсын.
Нұрын сыйлап біздерге,
Көкте мәңгі күн тұрсын.
Ортақ бізге туыстық.
Ыстық бізге кең өлке,
Ыстық бізге тыныштық.

3. Үй тапсырмасын сұрау.
«Алтын балық». Мазмұнын сұрау.
Мәтінді 4 - бөлікке бөліп, үш қатардан 4 оқушыдан сұрау.
№3 тапсырма бойынша егер «алтын балық» ұстап алсаң не тілер едің. Тілегің болса былай бастап жазу «Қымбатты су патшасы»

Үй тапсырмасын сұрақтар қою арқылы қорыту.
1. Әңгімедегі басты кейіпкер кім.
2. Шөкі қармағына түскен балықтан қандай тілек тіледі?
3. Баланың тілегі орындалды ма?
4. Жаңа сабақ.
Жаңа сабақты бастамас бұрын бойымызды, ойымызды сергітіп ойын ойнап алайық.
Слайдта әріптер ретсіз шашылып шығады.
Қ Р А Ы М Ұ С Қ. Құм, мыс, құмыра, құрақ. Ең ұзақ сөз шығуы тиіс. ҚҰМЫРСҚА.
Олай болса балалар біз бүгін Кәдірбек Сегізбайұлы ағамыздың «Құмырсқалар» деген
шығармасымен танысамыз.

Автор туралы:
1941 - жылы 1маусымда дүниеге келген.
Шығыс Қазақстан облысы, Зайсан ауданы, Жарсу ауылы, 1960ж Зайсан қаласындағы қазақ орта мектебін бітірді.
Ең алғашқы әңгімесі 1968ж жарық көрді. «Ашылмаған сыр», «Менің гинералым», Шыңғысханнан Әмір Темірге дейін».
Біз бүгін осы ағамыздың «Құмырсқа» мәтінімен танысамыз.
Тақырыпты мазмұндап беру.
1 - бөлімі: Ләйлә туралы.(суреті шығуы керек)
2 - бөлімі: Ләйлә көршісіне жүгіріп келуі.(слайд. сурет)
3 - бөлімі: Құмырсқалардың майданы.
4 - бөлімі: Қызыл құмырсқалардың күш біріктіруі.
«Бірлік болмай, тірлік болмас»
Әңгіме қызықты болды ма?
Ендеше мәтінді өзіміз оқып танысып шығайықшы. 3 қатардан балаларға оқыту.
Құмырсқалар туралы қысқаша дерек беру.
Біз құмырсқалар туралы қандай пәннен оқып білдік?
Жарайды балалар: Қазір біз дәптермен жұмыс жасайық.
Күннің жады. К. Сегізбайұлы. Құмырсқалар. Шығармашылық тапсырма.
1 - қатарға: Ләйлаға мінездеме беру.
2 - қатарға: Құмырсқаның суретін салу.
3 - қатарға: «Табиғаттың қатал заңы» дегенді қалай түсінеді. Ойларын жазу.
Сабақты сұрақтар қою арқылы қорыту.
1. Осы мәтінде өздеріңе не ұнады.
2. Әңгімеден құмырсқалар төбелесі туралы жазылған тұсты тауып оқу.
3. Ләйланың құмырсқаға жанашыр болған сөзін тауып оқу.
4. Ләйлә ертесіне неге мәз болды.
Мақтау мадақтау арқылы бағалау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 74
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 74
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика