Білімділер поралы

Математикалық сайыс

Целиноград ауданы, № 10 орта мектеп
Өткізген: Бастауыш сынып мұғалімі:
Кусаинова Жанар Кайратовна

Математикалық сайыс
Мақсаты: оқушылардың білімдердің тексеру, математикадан алған білімдерін өз өмірлерінде қолдана білуге үйрету, логикалық ойлау қабілетін дамыту білім, білік, дағдыларын жетілдіру.
Көрнекілігі: шарлар, нақыл сөздер, шырпы, фигуралар.
Түрі: жарыс – сайыс.
Барысы: Ұйымдастыру.
Жарысқа 3 сынып қатысады. 2, 3, 4 сынып оқушылары қатысады.
1 - топ. 2 сынып «Бестіктер»
2 - топ. 3 сынып «Жұлдыздар»
3 - топ. 4 сынып «Тапқырлар»
Жарыс - сайыс сабақтың кезеңдері.

1 – кезең. Таныстыру. Әр топ өз аттарын қорғауы керек. Толық әрі нақты қорғаған топқа 5 ұпай, жартылай қорғаса 4 - 3 - 2 ұпайдан беруге болады.

2 - кезең. Мың бір мақал.
Құрамында сан есімдер мақалдар айтып жарысу.
• Бас екеу болмай мал екеу болмайды
• Піл күшті, піл күшті емес тіл күшті
• Бірлік болмай, тірлік болмас
• Бір тал кессең, он тал ек.

3- кезең. Ойлы болсаң тауып көр.
Әр топқа түрлі фигуралар беріледі, тапсырма жазылған?
1 топ. - Неше үшбұрыш бар?
Ш.( 20 үшбұрыш)
2 топ. - Неше шаршы бар?
Ш:( 30 шаршы)
3. топ.- Неше тіктөртбұрыш бар?
( 36 шаршы)

4- кезең. Ойлан тап
- Мына әріптерден математикаға байланысты сөздерді тап.
к ғ а і з в ц а ы ұ к ғ ң
з ф с ы р п у з н ө ө ү һ
у і ғ с ы р е а д қ б қ І
а й ы р м а ң й ы о е о ы
я п б ы в а н ғ ғ с й с Л
а ғ ө а й ы р ы м ы т ы ғ
б ө л і н г і ш г н к л Ы
ә й і й т қ ы ш ә д і ғ ш
н а н а з а й т қ ы ш ы В
Д ө д ө а й ы р ғ қ ғ ш ц
і а і й ю р ь м ы х ы щ қ

Шешуі: ( азайғыш, көбейткіш, қосылғыш, қосынды, бөлінгіш, бөлінді, азайғыш, айырма)
- Суретте сіріңке шиімен құрылған тор бейнеленген. Өзге шилерге тиіспей,
4 шиді алып тастағанда, 5 шаршы қалу керек.

5- кезең. Жүзден жүйрік
Әр топ капитандарына сұрақтар қойылады.
- Фигураның периметрін қалай табамыз?
- Шаршы дегеніміз не?
- Көбейту дегеніміз не?
- 1 м - де қанша см бар?
- 1 сағатта қанша минут бар?
- 1 жылда қанша күн бар?
- Алынған бірнеше заттың құны қалай табамыз? (заттың бағасын оның санына көбейтуіміз керек)
- Бұрыш түрлерін атаңдар?
- 1 т қанша кг бар?
- Сұйық заттың өлшем бірлігі?
- 1 тәулікте қанша сағат бар?
- 1 км қанша метр бар?

6 кезең. Суретшілер.
Мына фигураларды пайдаланып (төртұрыш, үшбұрыш, шеңбер, т.б.)
1 топ. Адам
2 топ. Үй
3 топ. Машина құрастыру

Әр фигураға 1 ұпайдан беріледі.
Қорытынды және марапаттау кезеңі
Оқушылар, болашақта бұдан да жоғары сайыстарда өз білімдердің көрсетеді деп сенемін. Өйткені жарқын келешектің тізгіні сендердің қолдарыңда екені даусыз. Сонымен Зияткерлік олимпиада атты сайысымызды аяқтаймыз.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 54
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 53
Роботтар: 3
Elvira Meiramovna
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика