Білімділер поралы

Тасымал. Қазақстан – Республикам менің

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы
Тәжен мектеп - балабақша кешені.
Бастауыш сынып мұғалімі Сарсенбаева Бактыгул

Тақырыбы: Тасымал. Қазақстан – Республикам менің.
72 - 73 жаттығулар.
Мақсаты:
а) Еліміз, жеріміз туралы мағлұмат беру, 5 - 6 буынды сөздердің тасымалдану жолдарын ұғындыру. Буындық дыбыстық талдау жасау. Ұлы ақындарымыз және батыр ұл, қыздарымызбен таныстыру.
ә) Оқушылардың белсенді ойлау қабілетін жандырып, сауатты жазу, оқу дағдысын жетілдіру.
б) Сауаттылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Танымдық логикалық қабілеттерін арттыру.
Көрнекілігі: автордың портреті, қазақстанның картасы, Елтаңбасының, Төлеген, Мәншүк, Абай Құнанбаевтың, Сәкен Сейфуллиннің суреттері, рәміздер, Астананың суреті, бәйтерек, алтын жұмыртқа, алма ағашы.
Әдісі: мәнерлеп оқу, түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын әдісі.
Пәнаралық байланыс: тіл дамыту, бейнелеу, ән - музыка.
Түрі: жарыс сабақ.

І. Ұйымдастыру: Үлкен де «Сіз»
Кішіге де «Сіз»
Сізге сәлем береміз.
Құрметпенен біз.
Оқушылар сабаққа дайынбыз ба?
Бір мен екі алмаңдар!
Үшке алданып қалмаңдар!
Кілең төрттік алғандар,
Мені ғана армандар.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
1. «Отан» өлеңін жатқа сұрау.
2. Сұрақ – жауап.
• Балалар Отан деген не?
Отан дегеніміз біздің еліміз, туып өскен жеріміз, ата - ана, ауылымыз. т. б.
• Біздің Отанымыз?
Қазақстан Республикасы деп аталады.
3. Үй тапсырмасын бекіту сұрақтары: (алма жемісіне жасырынған сұрақтарға жауап береді)
• Бір буынды сөздер жаз.
Ай, ат, ән, ас т. б
• «Балапан» сөзін буынға бөл.
Ба - ла - пан
• «Жапалақ» сөзін тасымалдап жаз.
Жапа - лақ

ІІІ. Жаңа сабақ. «Ойтолғау»
Мұғалім: Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды күніміз,
Желбірейді туымыз.
Бұл қай ел – балалар!
Оқушылар: Қазақстан
Бүгін еліміз туралы қандай жаңалықтар көрдіңіздер?
Мұғалім: Олай болса, біз бүгін ақын Д. Әбілов аталарыңның (1907 ж. Павлодар облысы, Баянауыл ауданында дүниеге келген) «Қазақстан Республикам менің» өлеңін өтеміз.
Балалар ең алдымен «Қазақстан Республикам менің» дегенде біздердің ойымызға не түседі?
Оқушылар: Н. Ә. Назарбаев, ту, елтаңба, әнұранымыз, Астана, бәйтерек.

Сұрақ – жауаптар. (әр жауаптың суреттері тақтаға жапсырылады)
• Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті кім?
• Республикамыздың қандай рәміздері бар?
• Тудың түсі қандай?
• Біздің бас қаламыз?
• Мемлекеттік тіл?
• Ұлтымыз?
• Қазақстан өз тәуелсіздігін қай жылы алды?
• Қазақстанда неше облыс бар?
• Біздің Отаным? – Қазақстан

Мұғалім: Қазақстан – кең байтақ ел. Бізде достығы жарасқан көптеген ұлт өкілдері тұрады. Қазақ халқы - ержүрек, бауырмал, қонақжай халық. Қазақстан елтаңбасымен еңселі, туымен тұғырлы, әнұранымен айбатты ел. Біз Республика күнін 25 қазан да тойлаймыз. Оның Ертіс, Сырдария, Есіл, Жайық – өзендері бар.
Қазақстан мемлекетімен шекаралас елдер:
Ресей, Түрікменстан, Өзбекстан, Қырғызстан, Қытай.
Қазақстан бүкіл мерекелерді атап өтеді. Оқушылар алдымызда қандай мереке жақындап келеді?
(8 наурыз, 22 наурыз жаңа жылымыз)
Пысықтау: Қазақстан рәміздеріне әнұран, елтаңба, ту жатады. Осыларға жеке - жеке тоқталып өтейік.
(Оқушылардың жауаптарын тыңдау)

• Қандай өлең - тақпақ білеміз?
1 - оқушы:
Тәуелсіздік жолында
Талай - талай тер тамған.

2 - оқушы:
Құт - береке, шаңырақ
Орын алған ол төрден.

3 - оқушы:
Айнымайды, аспаннан
Біздің тудың бояуы.
4 - оқушы:
Көк байрақтың бетінде
Бала өседі талапты.

а) Оқулықпен жұмыс.
86 - бет (мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіндіру)
Айқаста жаудың алқымын сыққан,
Ажалға қимай намысты елін.
Төлеген, Мәншүк батырлар шыққан
Қазақстан – Республикам менің!

Абай туған, Сәкен туған
Құрметте, достым, қазақтың жерін,
Қамбаға жылда мол астық құйған
Қазақстан – Республикам менің!

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 163
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 162
Роботтар: 4
aidar03
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика