Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Үш таңбалы сандарды салыстыру

27 қазан 2015, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Бастауыш сынып мұғалімі Дауренбекова Махаббат Бейсенбаевна

Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы сандарды салыстыру
Сабақтың мақсаты: Білімділік: үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
Дамытушылық: кері есеп құрастыру, тиімді тәсілді таңдай білу дағдыларын жетілдіру; тез есептеу машығын арттыру.
Тәрбиелік: көркем, таза жазуға баулу; өз бетінше жұмыс істей білуге ынталандыру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар үш таңбалы сандарды салыстыруға, оқып жазуға, есеп шығаруға машықтанады. Топтық жұмыс жасауға жаттығады. Кері байланысқа үйренеді.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру бөлімі (3 минут)
а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, психологиялық дайындық.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау

Дайындалып қойылған суреттер арқылы топқа бөлінеді
І топ шаршы,
ІІ топ тіктөртбұрыш
ІІІ топ шеңбер

Үй тапсырмасын тексеру (7 минут)
Үйге берілген тапсырманы талдау(2 - 3 оқушының тапсырмасын талдау)
Жұп болып жұмыс жасау. Берілген есептерді разрядтық қосылғыштарға жіктеу
І топ: 258, 359, 845, 745
ІІ топ: 458, 213, 523, 120
ІІІ топ: 475, 861, 235, 841;
Жұптар бірін - бірі бағалайды

Көркем жазу Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу сәті5, 9, 7 цифрларын пайдаланып үш таңбалы сандардың нешеуін құрастыруға болады? 597, 957, 759, 579, 975
Осы сандардың ішінен ең үлкенін, ең кішісін тап және оларды разрядтық қосылғыштарға жіктеп жаз.
579=500+70+9 975=900+70+5
(Қаламсапты дұрыс ұстау мен дұрыс отыру ескертіледі).

Жаңа сабақ (5минут)
Электронды оқулықты пайдаланып оқушыларға үш таңбалы сандарды салыстыруды үйрету

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
15 373
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы
Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы
Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу.
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету. Мәселе есепті шығара білуге, қалдықпен бөлуге берілген есептерді шығаруға үйрету;
Cандарды оқу, жазу және салыстыру. Математикалық диктант
Cандарды оқу, жазу және салыстыру. Математикалық диктант
Ондықтарды, бірліктерді қосу және азайту тәсілдерін қайталау; бір және екі таңбалы сандарды; шығармашылық тапсырманы шешуді және мүмкін түсіндірме келтіруді топтың ішінде жалғастыру.
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу тәсіл
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу тәсіл
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу дағдысын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×