Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Авторлық бағдарлама

Атырау облысы, Индер ауданы,
Құрылыс ауылы, М. Мөңкеұлы атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Гулаим Тулегенова

Авторлық бағдарлама

Түсініктеме
Бағдарламалық материалдарға математикалық білім, білік дағдыларды меңгеру үшін негіз болып табылатын логикалық білімдер жүйесінің енгізілуі өзіндік ерекшелік болып табылады. Математикалық білім мен практикалық әрекеттерді меңгеру барысында ойлау әрекеттерінің дамуы, шығармашылық мүмкіндіктері, танымдық қызығушылықтарының даму және қалыптасу міндеттері шешіледі.
Сабақта және сабақта тыс уақытта математикалық ребустарды, сөзжұмбақтарды шешу, қызықты әзіл есептерді шығару, логикалық жаттығуларды орындау баланың ақыл - ойын, қиялын, ой - ұшқырлығын дамытудың бірден - бір ұтымды тәсілі.
Барлық тақырыптар оқушылардың сабақта алған білімін тиянақтау, бекітуге негізделген.
Жаңа бағдарламаның мазмұны мен құрылымы оқушылардың математика пәнін жете меңгеріп, логикалық ойлау қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.
Бағдарлама белгілі бір оқу жылына сәйкестендірілген және тақырыптар бойынша жүйеленген.
Бағдарламада мектеп оқулығындағы орындалуы міндетті болып саналмайтын дамытуға бағытталған стандартты емес жаттығулар келтірілген.
Бағдарламалық материал оқушылардың өз білімін тереңдетуге әсер етеді, оқушылар қабілетінің мейлінше кемелдене түсуіне мүмкіндік береді.
Курстық оқу жоспарындағы 4 - сыныпқа жалпы - 34 сағат (жыл бойы)
бөлінген.

Кіріспе
Қазіргі заманғы ғылыми - техникалық үрдістің қарқыны білім беру жүйесінің алдына үлкен мақсаттар мен жаңа міндеттер көздейді. Жас ұрпақты жан - жақты жетілген, ақыл - парасатты, ой - өрісі биік, бәсекеге қабілетті азамат етіп тәрбиелеу - қоғамымыздың ең өзекті мәселесі. Бұл әр мұғалімнің шығармашылық ізденіспен жұмыс істеуіне қажет етеді.
Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетін дамытуда математика сабағының әрбір жұмысы ой белсенділігін қажет етеді. Оқушылардың жас ерекшеліктерін, қабілетін, ой - өрісін ескере отырып, сабақ барысында оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіретін жаттығу жұмыстарын жүргізуге көп көңіл бөлу керек. Олар әр түрлі математикалық өлең есептер, сөзжұмбақтар, математикалық ребустар, математикалық диктант, жұмбақтар және жаңылтпаштар.
Мұғалім өз шеберлігіне байланысты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, деңгейлік тапсырмалар таңдап алады. Оның мақсаты оқушы қабілетін байқау, оны әрі қарай дамыту, әр оқушы өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланып, тапсырмаларды күрделендіру барысында ойлау қабілетін жетіле түседі.
Негізгі бөлім
Таңдау курсына арналған бағдарлама
4 - сынып
Бейіні: жаратылыстану - математика
Бағдары: математика
Тақырыбы: «Қызықты математика»
Мақсаты: математика әлемінің қызықты екендігіне көз жеткізе отырып, шығармашылықпен жұмыс істеу. Таным қабілетін арттыру, логикалық ой - қиялын дамыту арқылы алғырлыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмыс істеуге дағдыландыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Міндеті:
• оқушының білімге деген сенімін арттыру
• шығармашылық қабілетін дамыту
• логикалық тапсырмалардың әдіс - тәсілдерін пайдалану
• оқушы ынтасын ояту
• оқушы бойында білім, білік, дағды қалыптастыру
• өз бетінше ізденуді дамыту

Оқушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар

• - Әр түрлі математикалық білім көздерінен мағлұмат ала білу
• - Математикалық есептеудің бастапқы дағдыларын үйрену
• - Математикалық білімді күнделікті өмірде пайдалана білу
• - Интеллектуалдық ойындар, конкурстар, жарыстар, олимпиадаларда жетістіктерге жетуге ұмтылу
• - Өз бетінше есептерді талдау арқылы математикаға қызығушылығын арттыру

Пәнаралық байланыс: ана тілі, бейнелеу, өзін - өзі тану, дене шынықтыру
Бағдарламаны жүргізу формалары: интеллектуалдық ойын, логикалық есептер, қызықты есептер, тест, деңгейлік тапсырмалар, қайталау сабақтар.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 299
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 299
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика