Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Санды бірнеше есе арттыру және кеміту

29 қаңтар 2020, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақырыбы: Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Мақсаты: оқушыларға санды бірнеше есе арттыру және кеміту туралы түсінік беру, білімін жүйелеу; есеп шығару, есептеу дағдысын қалыптастыру; салыстырып, талдай білуге баулу.
Әдісі: түсіндіру, талдау, сұрақ – жауап, іздену.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
- Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
Бүгін «Білгенімізді қайталаймыз!» деген мақсатпен жұмыс істейміз.

ІІ. Үй жұмысын тексеру. № 5, 7.

ІІІ. Оқушы білімін жан – жақты тексеру.
Ауызша жұмыс.
а)
5: 5 -------------- 6 ∙ 1 ---------- 70: 70
7 ∙ 1 ------------- 8: 0 ----------- 0: 56
200 ∙ 0 ---------- 1 ∙ 0 ---------- 25: 0
0: 65 ------------ 1 ∙ 10 --------- 40: 40

ә)
7 ∙ 7 = 49 ---------- 7 ∙ 4 = 28 ---------- 3 ∙ 7 = 21 ---------- 56: 7 = 8
8 ∙ 7 = 56 ---------- 28: 7 = 4 ---------- 7 ∙ 6 = 42 ---------- 7 ∙ 9 = 63
14: 7 = 2 ---------- 2 ∙ 7 = 14 ---------- 5 ∙ 7 = 35 ---------- 7 ∙ 6 = 42

ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру:
Оқулықпен жұмыс. № 1. Ұжымдық талдау. Салыстыр. Қорытынды жаса.
№ 2. Салыстыр. Қорытынды жаса.
Санды 2 - ге арттыру үшін, санға 2 - ні қосу керек. Санды 2 есе арттыру үшін, санды 2 - ге көбейту керек.

Санды 2 – ге кеміту үшін, саннан 2 – ні азайту керек. Санды 2 есе кеміту үшін, санды
2 – ге бөлу керек.

1. Жұптық жұмыс. № 3, № 4
7 – ге арттыр -------- 7 есе арттыр -------- 7 – ге кеміт -------- 7 есе кеміт
6 + 7 = 13 ------------- 8 ∙ 7 = 56 ------------- 14 – 7 = 7 ----------- 14: 7 = 2
9 + 7 = 16 ------------- 6 ∙ 7 = 42 -------------23 – 7 = 16 ----------- 7: 7 = 1
5 + 7 = 12 ------------- 5 ∙ 7 = 35 -------------35 - 7 = 28 ------------ 21: 7 = 3
8 + 7 = 15 ------------- 3 ∙ 7 = 21 --------------7 – 7 = 0 ------------- 42: 7 = 6
7 + 7 = 14 ------------- 9 ∙ 7 = 63 --------------21 – 7 = 14 ---------- 35: 7 = 5

2. Өздік жұмыс. № 5. Кесіндіні өлше, сыз.

3. Топтық жұмыс. Дымбілмеске көмектес.
4. № 6. Теңсіздіктер тура ма? Тексеріп, тура теңсіздіктерді жаз.
1 топ. -------------------- 2 топ. --------------------- 3 топ.
15: 5 ‹ 17 ---------------- 80 + 5 ‹ 80 + 15 -------- 18 ‹ 18 + 1
70 – 17 ‹ 70 – 7 -------- 15 + 12 ‹ 15 + 13 -------- 90 + 3 › 90 – 3

Шығыс Қазақстан облысы,
Жарма ауданы, Әуезов кенті.
Бастауыш сынып мұғалімі
Сарсембаева Индира Жумабековна

Толық нұсқасын жүктеу
130 886
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ыбырай Алтынсарин «Дүниеде жамандық неден?»
Ыбырай Алтынсарин «Дүниеде жамандық неден?»
Мысалды түсініп оқып, мағынасын аша отырып негізгі ойды анықтауға үйрету.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Зат есім
Зат есім
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №9 жалпы білім беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қалжанова Муслима Иниятовна
Құмырсқаның қанағаты
Құмырсқаның қанағаты
Атырау қаласы, Жұлдыз ықшам ауданы , Б.Нысанбаев атындағы орта мектебі нің бастауыш сынып мұғалімі Бисешева Талапты Құсайынқызы
Міржақып Дулатов "Наурыз"
Міржақып Дулатов "Наурыз"
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы Бейнеу селосы, Абай орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нурмухаммедова Карлыга
Боран
Боран
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Аманова Т. С
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×