Білімділер поралы

Табиғат құбылыстары

ШҚО, Семей қаласы,
«№22 ЖОББМ» КММ.
Бастауыш сынып мұғалімі.
Жунусбекова Бибигуль Олжабековна

Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Табиғат құбылыстары
Сабақтың мақсаты:
1. Табиғат, қоршаған дүние, табиғат құбылыстары, адам қолымен жасалатын заттар туралы түсінік беру
2. Әсемдікке баули отырып, экологиялық тәрбие беру.
3. Бір затпен екінші затты ажырата білу. Табиғатқа деген құштарлығын арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, айналадағы заттар.
Оқыту әдісі: түсіндіру, көрсету,
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың құрылымы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Өткен тақырыпты пысықтау
4. Сергіту сәті
5. Жаңа тақырыппен жұмыс
6. Бақылау күнделігімен жұмыс
7. Сабақты қорытындылау
8. Оқушылардың білімдерін мадақтау

Сабақтың өтілу барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
2. Өткен тақырыпты пысықтау
- Денелер. Аспан, ай, күн, жұлдыз, тау, тас, өзен, көл, өсімдік, аң, құс, адам - бұлар табиғатты құрайды. Бұлар табиғи денелер. Оларды қолдан жасамаған.
Өсімдік, жануар және адам - табиғаттың тірі денелері. Қалғандары өлі денелер.
3. Сергіту сәті

4. Жаңа тақырыппен жұмыс
- Табиғат, табиғат құбылыстары,, табиғат заттары туралы.
- Адам қолымен жасалатын заттар туралы түсінік беру

5. Бақылау күнделігімен жұмыс
- Оқушылар бақылау күнделігімен жұмыс жасайды

6. Сабақты қорытындылау
- Табиғат дегеніміз не?
- Табиғат құбылыстары деген не?
- Табиғат заттарына нелер жатады?
- Табиғат нешеге бөлінеді?
- Адам қолымен жасалатын құбылыстарды атап көрейік
- Біз бүгін айналадағы дүниемен таныстық. Табиғаттың екіге бөлінетініне көз жеткіздік. Табиғаттағы заттар, табиғат құбылыстары адам қолымен жасалады екен.
7. Оқушылардың білімдерін мадақтау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 30
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 30
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика