Білімділер поралы

Жалқы есім және жалпы есім

Қызылорда обылысы,
Байқоңыр қаласы, Мемлекеттік бюджеттік білім беру мекемесі
М. О. Әуезов атындағы №6 жалпы білім беретін орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Карлибаева Базар

Сабақтың тақырыбы: Жалқы есім және жалпы есім.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Жалқы және жалпы есім туралы түсінік бере отырып, жаттығулар орындау арқылы, сөйлем ішінен оларды таба білуге үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Жұппен жұмыс жасай білуге , бірлікке, ұйымшылдыққа, бірін-бірі тыңдай білуге тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Батырлардың портреттері, венн диаграммасы, сөз жұмбақ.
Түрі:аралас
Әдісі:түсіндіру, көрнекілік қолдану, әңгімелеу, көркем сөз оқу, жұппен жұмыс жүргізу.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, бейнелеу өнері.
Сабақ барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
2-жаттығу. Сөздерді оқып, кім? не?сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі бөлек
жаз.
кім?----------------- не?
ата ----------------- кірпіш, тауық
апа ----------------- шыны, кептер
ағатай ------------- сағат
інішек ------------- қанат
III. Өткен материалды пысықтау.

IV. Жаңа сабақты үйренуге дайындық.
Топтық жұмыс.
I топ: Өлең шумағынан кісі аттарын ата.
II топ:Өлең шумағынан жер-су аттарын ата.
III топ: Берілген сөздерден жануарларға арнайы қойылған атауларды ата.

Жалқы есім:
Кісі аттары: Абай, Ақан, Біржан
Жер-су аты: Атырау, Алтай, Арқа
Жануарларға арнайы қойылған аттар: Құлагер, Бөрібасар, Ақтабан

Жалпы есім: ата, әке, аға;
Жалпы зат атауы: орындық, теледидар, шкаф; сиыр, түйе, ешкі.

V. Жаңа сабақты қабылдау, меңгерту.
«Тұлғаны таны»ойыны арқылы 1- жаттығуды орындау. Аталған батырлар туралы
әңгімелеу.

Сергіту: Бір, екі, үш,
Жинап алып күш.
Қолға қалам алайық,
Көркем етіп жазайық.

VI. Жаңа сабақтан түсінгенін тексеру.
Күннің ретін жазу.
Көркем жазу. Б әріпі.
2-жаттығу. Мәтінді оқып, жалқы есімді теріп жаз.
Бейнесөз шешу:Алматы, Астана, Ақтау.

Біржан ------------------ Сырдария --------------- Алатау
Естай -------------------- Ақтау
Ақан -------------------- Көкшетау
3- жаттығу. Алдымен кісі аттарын, содан соң жер-су аттарын жаз.
Алтынай, Түркістан, Қарағанды

Шығармашылық жұмыс.
4-жаттығу. А әрпінен басталатын қала аттарын тауып жаз.

Жұмбақ шешу. Жұмбақтағы ел атауларын тап.
Аралайық әлемді,
Берем дерек, дәлелді.
Табыңдаршы өздерің,
Жұмбақтадым қай елді?
Айтыңдаршы ал енді,
Тундрасы бар елді. (Ресей)

Базары көп , тола адам,
Ала тақия, ала шапан. (Өзбекстан)
Мұнараны ең алып,
Алған қайсы ел салып. (Франция)
Айтыңдаршы , ал енді,
Шай мен пілі бар елді. (Үндістан)

Таудан түссем тоқтауды білмейді,
Тауға қарай тартсам да жүрмейді. (Шана)

Табаныма байладым,
Қос аяқпен айдадым. (Шаңғы)

Суға батпайды,
Отқа жанбайды. (Мұз)

Маған да, саған да,
Жақсы туыс бес адам.
Үш әріптен тұратын,
Оңға оқы, солға оқы,
Өзгермейді еш одан,
Бәрі де өз жұратың,
Айтады кәне кім атын?(ата, ана, апа, аға, іні)

6-жаттығу. Өлеңде қандай жалпы есімдер туралы айтылған?
ағаш, бал.
Сөздік сынақ хат.
көлеңке, жұлдыз, Жамбыл, көрме, Семей, құрт, қол.
Тапсырма: Осы сөздердің ішінен жалпы есімді сыз.

VII. Жаңа білімді бекіту, қорыту.
Жалқы есім ------------------------------------------------------------------- Жалпы есім
Кісі аттары ---------------------------------- Кім? Не? -------------------- Жалпы зат атауы.
Жер-су аттары. ------------------------------- Зат есім
Жануарларға арнайы қойылған аттар.

VIII. Үйге тапсырма:5-жаттығу. Ереже жаттау.
IX. Бағалау.
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 62
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 62
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика