Білімділер поралы

Дара және күрделі етістік

Алматы облысы, Кербұлақ ауданы,
Майтөбе ОМ МДШО КММ Бастауыш сынып мұғалімі
Молдақұлова Бибігүл Құдайбергенқызы

Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Дара және күрделі етістік
Сілтеме: 2 сынып, қазақ тілі
Жалпы мақсаты: Оқушылардың етістік, дара және күрделі етістіктер жайлы алған білімдерін толықтыру.
Дара және күрделі етістіктер дұрыс қолдана білуді үйрету.
Оқушылардың сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту, сауатты, көркем жазуға дағдыландыру.
Оқыту нәтижелері:
Өзін - өзі реттейді
Топпен жұмыс жасауды үйренеді
Түйінді идеялар: Тақырып бойынша ауыз – екі тілде сөйлеуді дамыту;
Оқушыларды сыни тұрғысынан ойлауға үйрету арқылы, топтық жұмысқа жұмылдыру, өз бетінше шығармашылықпен жұмыс атқаруға бағыт - бағдар беру.

Тапсырмалар:
1. Жұмбақ жасыру
2. Қарлы кесек ойыны
3. Кубизм әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау
4. Деңгейлік тапсырмалар
5. Жазбаша(оқулықпен) жұмыс,
Сергіту сәті
6. Шығармашылық жұмыс
7. Мазмұнды сызбамен жұмыс

Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Кіріспе: Оқушылармен амандасу, көңіл - күйлерін сұрау. Кезекшінің есебін тыңдау
2. Бүгінгі күнге тілек тренингі.
Топқа бөлу түрлі түсті қағаз арқылы.( Тапсырма 1. 8 - минут
1. Жұмбақтың жауабын тауып, сабақтың тақырыбын ашады.
2. Қарлы кесек ойыны әр оқушы бір - бір сөйлем айтады.
Тапсырма 3. 4 - минут

ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау мақсатымен «Кубизм» әдісін пайдаланып, сұрақтарға жауап алу.(интерактивті тақтада)
Сұрақтар: 1. Етістік дегеніміз не?
2. Етістіктің дара және күрделі түрлеріне мысал келтір.
3. Зат есім дегеніміз не? Сұрақтары?
4. Мына сөйлемде етістік қайсы? Зада қаздарын іздеді.
5. Дұрыс буынға бөлінген сөзді тап:
А. Сын - ып та
Ә. Қо - ңы - рау
Б. Ал - ға - шқы
6. Жұрнақ жалғанған сөзді тап:
А) оқу Ә) Оқуға Б) Оқушы
Тапсырма 3. 5 - минут

2. Топтарға тапсырмалар жазылған карточкалар таратылады.

І топ

1. Етістіктердің астын сыз:
- Доп, жазды, алды, дәптер, таза, әдемі, жуды, ұшты, барды.
2. Етістікке сұрақ қой?
Аспан, ту, пісірді, қар, жазды, білгір, бірінші, апарды
3. Дара, күрделі етістіктерді екі бағанға бөліп жаз:
Барды, алды, ойнап жүр, кірді, ойлап отыр, келіп тұрады, көрді, ұйықтап жатыр, салып отыр, биледі, күлді.
ІІ топ
1. Дара етістіктерді күрделі етістікке айналдырып жаз:
Ойнады -
Жазды -
Секірді -
Оқыды -
Зат есімнің астын бір рет, етістіктің астын екі рет сыз:

Бірлігі жоқ ел тозады,
Бірлігі күшті ел озады.
3. Көп нүктенің орнына тиісті етістіктерді жаз.
Оқушылар сабақта диктант..................
Алма қызық кітап...................
Берік достарымен футбол........

Сергіту сәті
Тапсырма 4. 5 - минут.
( Оқулықпен жұмыс)
1 - топ 40 жаттығу
2 - топ 41 жаттығу
Тапсырма 5. 5 - минут
Қасқыр мен тиын тақырыбына шығарма жазу
Тапсырма 6 5 - минут
Мазмұнды сызбамен жұмыс жасайды суреттерді дара және күрделі етістіктерді топтастырады.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 20
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 20
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика