Білімділер поралы

249+376, 625 - 376 Қосу және азайту

Практикант: Орынбай Гүлдана
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: 249+376, 625 - 376 Қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік. Оқушылардың өздеріне тұжырымдар жасатып, өз ойларын дәлелдеуге төселдіру, танымдық қасиеттерін дамытуға мүмкіншілік жасау. Көп таңбалы сандарды қосудың тәсілдерін меңгерте отырып, тез ойлауға үйрету;
2. Дамытушылық. 1) Оқушылардың логикалық ойы мен математикалық тілін дамыту;
2) Ертегі арқылы қызығушылығын арттырып, өмір жағдайлардағы мәселелерді шешу арқылы математикалық және шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту;
3. Тәрбиелік. 1) Оқушыларды тиянақтылыққа, сауаттылыққа, ұстамдылыққа, жылдам ойлауға, мәдениетті, әдемі сөйлеуге үйрету;
2) Баланың тұлғалық қасиеттерін, яғни жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық, нақтылық тәрізді қасиеттерін тәрбиелеу;
Сабақтың типі: дәстүрлі
Сабақтың түрі: аралас сабақ, ертегі сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: әңгімелеу, СТО стратегиялары, талдау - жинақтау, топтық әдіс
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, математика
Сабақтың көрнекілігі: сызба плакаттар: бағалау парақшасы, тақырыптық презентация
Қажетті құрал - жабдықтар: оқулық, дәптер, интерактивті тақта,

Сабақ барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен амандасу
ә) Ән ұран орындату
б) Сыныпты 3 топқа бөлу
Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар арқылы бөлу. (оқушыларды тақтаға шығарып, арнайы карточкада салынған фигураларды таңдату)
1 - топ (үшбұрыш - қызыл)
2 - топ (шеңбер - көк)
3 - топ (төртбұрыш - жасыл). Топ ережесін еске түсіру, қосымша қажетті жағдайлармен толықтыру.
в) сабаққа даярлық

II. Үй тапсырмасын тексеру
үйге берген тапсырманы бір - біріне алмастыру арқылы тексерту, дұрыс жауабын оқыту, салыстыру.

III. Мақсат қою кезеңі
Бүгінгі сабақтың мақсатын хабарлау
- Бүгін біз сабағымызды ертегі сабақ деп алдық, яғни сабағымызды «Жеті лақ пен қасқыр» ертегісі бойынша өтеміз. Жалпы ертегінің мазмұнын білеміз.
(слайд - 1 ашылады) Біз білеміз, қасқыр ешкінің 6 лағын ұрлап кеткенін, енді сол ешкі бізден көмек сұрамақ.
– Ендеше балалар, ешкінің өтінішін орындаймыз ба?
– Бізге қасқыр лақтарды беру үшін әр лақ 1 - тапсырмадан тұрады екен, егер біз 1 - тапсырма орындасақ, бізге бір лақтан беріп отырады, яғни бізге 6 - тапсыома беріледі.
– Олай болса сол тапсырмаларды орындауға дайынбыз ба?
– Тағы да айта кететін жағдай, тапсырма әр топқа жеке беріледі, және сол тапсырмаларды орындау деңгейлеріңізді (+,- ) белгілеп отырамын.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 240
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 239
Роботтар: 4
Халимова Толкын
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика