Білімділер поралы

Санды 5 - ке көбейту және бөлу

Санды 5 - ке көбейту және бөлу.
Математика
Мақсаты: 1. 5 - ке көбейту және бөлу кестесі жайлы білімді бекіту.
Оқылған есептің түрлерін шығара білуге жаттықтыру. Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін қайталау.
2. Көбейту, бөлу амалдарының компоненттерін қайталау арқылы, есептеу дағдысын және логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Ұқыптылыққа және өздігінен жұмыс істей білуге, шапшаңдыққа баулу.
Сабақтың типі: Қайталау
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік.
Көрнекілігі: Күзгі ару, жемістердің, жапырақтардың, талдың суреттері.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа бағыттау.
Шаттық шеңбер: Оқушылар шеңберге тұрып әуенмен бірге қимылдар жасайды. Оқушыларға сандарды таратып шығамын 5, 15, 25, 35. Осы сандар арқылы оқушылар топқа бөлінеді жақсы балалар.
Енді балалар қазір қандай мезгіл?
Өте жақсы балалар ендеше бізге “Күз ханшайымы”келіп тұр. Оның бақшадан жинаған көптеген базарлығы бар екен. Қане жеміс жегіміз келсе сатып алайық. Бірақ сендерге алманы ақшаға сатпайды екен, әр алмаларында сендерге жасырған есептері бар екен соған жақсы жауап берсеңдер алма сендердікі болады.

Миға шабуыл (ауызша)
5 *5
6*4
5*7
9*5
40: 8
21: 3
0: 5
30: 6
3*7=21
20: 5=4
32: 4=8
4*8=32

Үй жұмысын тексеру:
Үйге берілген тапсырманы оқушыларға жауабын оқытам қалғаны тексереді 53 бет 7тапсырма.
Кезбе тілші
Оқушы микрофонмен сұрақтар қояды
Қайталау есептері:
Балалар

1 - тапсырма. Есеп талданып, оның неше амалмен шығарылатынын анықтау:
10 ойыншықтан – 5 қорап
Тағы – 25 (о)
Барлығы -?
1) 10х5=50(о)
2) 50+25=75(о) жауабы: 75 ойыншық

№2. Кестені пайдаланып, есептер құрастыр және оларды шығар.
5х7= 35
35: 5=7
35: 7=5

№ 3. Өрнектер құрастыру, мәндерін табу.
5x7=35;
35: 5=7;
35: 7=5;
7x5=35;

5x6=30;
30: 5=6;
30: 6=5;
6x5=30;

№ 4. Амалдарды орындау. Топтық жұмыс
5см*5 25см
250см: 5 50см
8см*5 400см
400см: 5 80
6см*5 30см
300см: 5 60см
9см*5 450см
450см: 5 90

№5. берілген сандарды 5 – ке кеміт және 5 есе кеміт
5 – 5
15 – 5
25 – 5
30 – 5
35 – 5
40 – 5
45 – 5
50 – 5
10 – 5
20 - 5

5: 5
10: 5
25: 5
30: 5
35: 5
40: 5
45: 5
50: 5
Санды 5 - ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін?

№6 өзіндік тапсырма ретінде беріледі.
4*9+3*6 - 8= ---------- 5*4 –(18 - 2): 8
49 - 24: 3+9= ---------- (27 - 3): 4+16
18: 2+3*7= ------------ 24: 6 -(9 - 2): 7
№7. Теңдеулерді шешу. Топтық жұмыс
45: а =5 ------------ 40: а =5 ------------ 35: а =5
а=45: 5 ------------ а=40: 5а=35: 5
а=9а =8а =7

Бекіту:
Сәйкестендіру: 10, 30, 21, 32, 15 сандарына бөлінетін сандарды табу.
10 ------------ 4
30 ------------ 7
15 ------------ 2
21 ------------ 6
32 ------------ 5

Қорытынды:
Үйге тапсырма. 54 – бет. 8 - тапсырма,№7 (3, 4)
Бағалау. Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды салыстыра бағалау.

Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы
Аягөз аудандық білім бөлімінің
«№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Рахметтоллаева Шырын Оралғазыевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 43
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 43
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика