Білімділер поралы

Менің Отаным – Қазақстан

Сайыс сағаты: Менің Отаным - Қазақстан
Сынып: 5, 6, 7
Сайыс мақсаттары: Оқушыларға оқу мақсатына жету үшін не істеу керек?
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: (ІІІ деңгей)
- оқушылар заттың түсі, жануарлар, оқу құралдар, жемістер атауларын айта алады.
Оқушылардың көбі мынаны орындай алады: (ІІ деңгей)
- Өлеңді мәнерлеп оқи алады. Сызба бойынша атауға сипаттама беріп, сөз, сөз тіркесін құрастыра алады.
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады (І деңгей)
- мұғалімнің көмегімен постердің мазмұнын айта алады

Басы
Амандасады.
Шаттық шеңберіне тұрады. Әріптерді суырып, әріптерден сөз құрайды да, оқушылар оқиды да үш топқа бөлінеді.
Әр сөздің мағынасын синоним сөздер арқылы айтады.

Ортасы
І айналым « Танысу»
Әр топ мүшелері өздері осы сөздерге сай кластер құрайды. 1 топ - Қазақстан
2 топ - Отан – Родина
3 топ - Туған жер
• «Айналмалы» әдісі бойынша әр топқа таратылады
• Хормен жазғанын оқып шығады.

ІІ - айналым «Ұшқыр ой»
Әр топқа 6 сұрақ қойылады.
Тез, жылдам, нақты жауап беру керек.
1 – топ: «Қазақстан»
1. 4 қабат пен 9 қабат үйдің қайсысы биік?
2. Төртбұрыш пен дөңгелектің қайсысында бұрыш көп?
3. “Орман дәрігері”?
4. Лақ қалай дыбыстайды?
5. 7 алманың 3 - уі желініп нешеуі қалды?
6. Сен қазақсың ба?

2 – топ: «Туған жер»
1. Мысықта неше аяқ бар? 2. Кітаппен дәптердің қайсысы жұқа? 3. Аң патшасы не?
4. Шыршаның түсі қандай?
5. 8 шардың 2 - уі жарылды, неше шар қалды? 6. Ит қалай дауыстайды?

3 – топ: «Отан»
1. Биенің сүті қалай аталады?
2. Қызыл түсті жемістерді ата?
3. Банан түсі қандай?
4. Екі санының көршісі?
5. Екі күшікте неше құлақ бар?
6. Судың түсі қандай?

ІІІ айналым «Қазақ елі»
Әр топқа тақпақ таратылады.
Шарты: Тақпақты топпен мәнерлеп оқып шығу керек. Топтың әр мүшесі қатысу керек. Қазақстан дейтін, менің бар елім,
Жатыр алып жарты дүние әлемін,
Бұл даланы анам жаспен суарған
Бұл далада атам қолға ту алған,
Бұл далаға жылап келіп уанғам
Бұл даланы көріп алғаш қуанғам,
Бұл далада өскен жанда жоқ арман.
Туған жер Біз қазақ еліміз бастан не көрмеген.
Намысын ешкімге қолынан бермеген.
Тұс – тұстан анталап, көз сүзген жаулардан
Кең байтақ даласын қас қақпай қорғаған.
Қазақтың тілері ата жол салтымен
Достасу, туысу әр елдің халқымен.
Қонақжай халықпыз, жомартпыз, дарханбыз,
Келешек күндерге тәтті үміт артқанбыз.
Бір мүдде, бір болашақ, бір мақсатқа,
Елбасы бастап берген саясатқа.
Бүгінде бар Нұрсұлтанның кең даңғылы,
«Нұрлы жол – болашаққа бастар жол»
Нұрлы жолмен біз алысқа барамыз,
Даму үшін бірліктен қуат табамыз.
Тоныкөк абыз кеткендей айтып өсиет,
Қазақ елі – Мәңгілік ел боп қаламыз.

Сергіту сәті « Биле, биле»
1. «Қазақ тілі» туралы ролик \тыңдалым\
2. Мәңгілік ел туралы нақыл сөздермен таныстыру.
Мәңгілік Ел – ата - бабаларымыздың сан мың жылдан бергі асыл арманы. Әлем елдерімен терезесі тең қатынас құрып, әлем картасынан ойып тұрып орын алатын Тәуелсіз Мемлекет атану еді. Тұрмысы қуатты, түтіні түзу ұшқан, ұрпағы ертеңіне сеніммен қарайтын бақытты Ел болу еді.
Біз армандарды ақиқатқа айналдырдық.
Барлығы: Бұл Мәңгілік Ел.

ІV - айналым «Мәңгілік ел»
Постер жасап жатқан кезде «Жаса Қазақстан» әнін тыңдау

Мектеп: «Фурманов орта мектебі»КММ
Мұғалімнің аты: Молдыбаева К.К.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Қосымшасын жүктеу
Қосымшасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 60
барлық дауыс бергендер: 3
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 66
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 65
Роботтар: 2
darhan
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика