Білімділер поралы

Дискрипторлар 1 сынып бойынша

Дискрипторлар 1 сынып бойынша
Дүниетану пәні бойынша 1 сыныбына арналған тапсырмалардың дескрипторлары:
Математика пәнінен 1 сынып оқушыларына арналған түрлі тапсырмалардың дескрипторлары:
Жаратылыстану пәнінен 1 сынып оқушыларына берілетін тапсырмалардың дескрипторлар:
Сауат ашу пәнінен 1 сынып оқушыларына берілетін тапсырмалардың дескрипторлары


1. Он көлемінде санауды, заттардың саны мен сандар арасындағы сәйкестікті табуды меңгерді.

2. Заттарды орналасу ретіне қарай реттік сандарды қолданып санауды: бірінші, екінші, үшінші …
Заттың реттік нөмірін анықтауды; реттік санауды сандық санаудан айыра білуді меңгерді.

3. Жұптар құрастыру арқылы сандарды салыстыруды;
— “=”, “≠” белгілерінің көмегімен салыстырудың нәтижесін өрнектей білуді;
— екі топтағы заттардың санын теңестіре білуді меңгерді.

4. Сандық сәуледегі санның орнын табуды, алдыңғы және келесі сандарды атай білуді меңгерді.

5. Сандық сәуле көмегімен 10 көлеміндегі сандарды салыстыруды, екі жиындағы нысандар санын салыстыруды және нәтижесін “>”, “<” белгілерінің көмегімен жазып көрсетуді меңгерді.

6. Жалпы топтың ішінен бір затты таба алуды; 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10... цифрын жазуды үйренді.

7. Он көлемінде санауды; тура және кері ретпен санауды меңгереді.

8. Қосу амалы туралы біледі, азайту амалы туралы біледі; сөйлеу барысында қосу және азайту компоненттерін қолданады.
1
9. Сандық сәуленің көмегімен бір санның екіншісінен қаншаға артық немесе кем екенін анықтай біледі, бір санның екіншіден қаншаға артық не кем екенін анықтауды жиындардың элементтерінен жұптар құрастыру арқылы салыстыра білуді меңгерді.

10. Заттарды түсі бойынша салыстыруды, заттарды пішіні бойынша салыстыруды, заттарды өлшемі бойынша салыстыруды меңгерді.

11. Заттарды жасалған материалы бойынша салыстыруды, заттардың негізгі қасиеттерін жасалған материалы бойынша ажыратуды меңгерді.

12. Нүкте мен сызықты ажыратады, түзу, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды айыра біледі, түзу, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды салуды меңгерді.

13. Кесінді мен сынық сызықты ажыратады, кесінді мен сынық сызықты сызады, кесінді мен сынық сызықты әріптермен белгілеуді меңгереді.

14. Шар, цилиндр, конус, пирамида, текше сияқты кеңістік фигураларымен танысты, ажыратуды үйренді.

15. Жазық фигураларды, әрбір фигураның өзгешелігін анықтауды, жазық фигура кеңістік фигураның ізі немесе баспа таңбасы екенін білді.

16. Жазық фигуралардың модельдерін жасайды, олардан композиция құрастыра білді.

17. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздан жазық фигуралардың модельдерін жасауды; жазық фигуралар модельдерінен композиция құрастыруды; композиция жасау кезінде жазық фигуралардың түрлерін айыруды және анықтай білуді меңгерді.
2
18. Заттарды ұзындығына, биіктігіне және адамдарды бойына қарап салыстыруды; заттарды ұзындығына қарап салыстыру нәтиже - сін тіркеуде салыстыру өлшемдерін білдіретін сөздерді қолдануды меңгерді.

19. Сызғыштың көмегімен ұзындықты өлшеуді, өлшеу нәтижелерін сантиметрмен өрнектеуді меңгерді.

20. Заттың массасы ұғымын түсінеді, заттарды массасы бойынша салыстыруды меңгерді.

21. Заттардың массасын кіртастардың көмегімен өлшеуді, күнделікті өмірде кездестіретін заттардың мас - сасын мөлшерлеп айтуды (бір килограмнан ар - тық немесе кем), заттарды массасы бойынша салыстыруды меңгерді.
22. Көлем ұғымын ыдыстың ішіндегі кеңістік ретінде түсінеді, заттарды көлемі бойынша салыстыруды меңгерді.

23. Көлемнің стандартты өлшем бірлігі литр екенін біледі, 1 литр өлшеуіш ыдыс арқылы көлемді өлшеуді үйренді.

24. “ұзындық”, “масса”, “көлем” терминдерінің және олардың өлшем бірліктерінің мағынасын түсінеді (см, кг, л), заттарды массасы, көлемі, ұзындығы бойынша салыстыруды меңгерді.

25. Қосу кестесін құрастыруды; бір таңбалы сандарды қосу үшін кестені пайдалануды меңгерді.

26. Бір таңбалы сандардың қосу кестесін қолданып, қосу нәтижесін анықтауды меңгереді, бір таңбалы сандарды қосудың кестесін құрастыруды, қосу үшін бір таңбалы сандардың қосу кестесін пайдалануды меңгерді.

3
27. Қосу мен азайту амалдарының арасындағы өзара байланысты орната алуды, берілген мысалға байланысты төрт мысал құрастыруды меңгерді.

28. 10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту үшін бір таңбалы сандарды қосу кестесін қолдануды, қосу кестесіне сүйеніп, мысалдар құрастыра алуды меңгерді.

29. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдана отырып, мысалдар шығаруды, қосудың ауыстырымдылық қасиетіне сүйене отырып, есептеудің тиімді тәсілін таңдауды меңгерді.

30. Екінші ондықтағы екі таңбалы сандарды оқиды, жазады және құрастыра алады.

31. екі таңбалы сандарды салыстыруды; бір таңбалы сандарды салыстыруды; екі таңбалы сандарды 11 - ден 20 - ға дейін тура және кері санауды; сандық сәуледегі санның орнын анықтауды; оның реттік нөмірін атауды, оқуды, жазуды; 11 - ден 20 - ға дейінгі сандардың құрастырылуын меңгерді.

32. Ондықты шығарып алуды, ондықтарды атауды, ондықтармен санауды, дөңгелек сандарды атауды меңгереді, разряд арқылы 100 - ге дейін аттамай қосу және азайтуды меңгерді.
33. Қосуды екі жиынның бірігуі және сандық сәуленің бойымен оңға алға қарай санау ретінде ұғуды, азайту қосу амалына кері амал және сандық сәуленің бойымен солға қарай кері санау деп түсінуді; “+” және “–” белгілерін қолданып, өрнектерді құрастыру мен жаза білуді, 20 - ға дейінгі аралықта сандық сәулесін пайдала - нып қосу мен азайтуды меңгерді.

34. Сандарды 20 - ға дейін разрядтан аттамай, ауызша қосуды, 20 - ға дейінгі сандарды ондықтан аттамай ауызша азайтуды меңгерді.

4
35. “+”, “–” және “=” таңбаларын санды өрнектер жазуға және олардың мәнін табуға пайдалануды, өрнектер құруды және жазуды меңгерді.

36. Аттарды екі - екіден санауды, 20 көлемінде екі - екіден тура және кері санай білуді меңгерді.

37. 2, 4, 6, 8, 10 сандарының орналасу ретіне байланысты жартысын табуды меңгерді.

38. берілген заңдылықтарды анықтап, оларды жалғастыруды, белгілі бір ережелерге сүйеніп, заңдылықтағы қателіктерді табуды және дұрыс нұсқасын құрастыруды меңгерді.

39. Басқатырғыштардың түрлері мен шешу тәсілдерін меңгерді. Геометриялық фигураларды ажырата алады.

40. Кесінділердің, сынық сызықтардың, заттардың ұзындықтарын өлшеуді меңгерді.

Сынып жетекшісі: Мусиева Акмарал Койшекеновна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 85
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 85
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика