Білімділер поралы

С. Бегалин. Әңгімедегі бала Шоқан

С. Бегалин. Әңгімедегі бала Шоқан
Қазақ әдебиеті 5 сынып
Мақсаты: Поэмадағы Шоқан бейнесін жан – жақты талдау, сыни тұрғыдан баға беру. Оқушыларға ойландыратын сауал бере отырып, пікірін тыңдау.
Күтілетін нәтижелер Әңгіме мазмұнына сай талдау жасай алады, кейіпкерлердің іс - әрекетіне баға береді, өзіндік ой - пікір білдіреді.

Негізгі дереккөздер, құрал - жабдықтар
С. Бегалиннің «Бала Шоқан» кітабы, ғаламтор материалдары, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, кеспе қағаздар
Оқыту әдістері: Топтық жұмыс, «Болжау» стратегиясы, «Екі жақты күнделік», «Басбармақ», «Шеңбердегі доп» әдістері, сыни ойлау тапсырмалары

Ынтымақтастық атмосферасын орнату
«Сәттілік шеңберін құру»
- Балалар, шеңбер болып тұрып, қағаздағы жазулар арқылы 3 топқа бөлінейік.

«Болжау» стратегиясы
- Бұл кімнің бойындағы қасиеттер деп ойлайсыңдар?

Мотивациялық кезең
- «Кезбе тілші» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.
- Шоқан кім? Ол жайында не білесің?
- Шоқан Мысықпен қай жерде кездесті?
- Мысық жасаған мүсіндерді Шоқан қалай бағалады?

Операциялық кезең
Әр топқа тапсырмалар беріледі.
I топ «Шоқан» бейнесі
II топ «Жақып» бейнесі
III топ «Мысық» бейнесі
Берілген тапсырмалар бойынша, оқушылар постер қорғайды.

Рефлексиялық кезең
I топ. «Екі жақты күнделік» әдісі
Мәтіннен үзінді Неге таңдадың?
II топ. «Болашақ бала шақтан басталады» эссе жазу
III топ. Рөлдік ойын.

Кері байланыс «Шеңбердегі топ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.
Бағалау
«Басбармақ» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерімен бөліседі. Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы, бүгінгі сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендеріне байқаймын.
Басбармақ жоғары қараса - «бәрін түсіндім».
Жан - жаққа қараса -«шамалы түсіндім»
Төмен қараса «мүлдем түсінбедім»

Үй тапсырмасын беру
«Бала Шоқан – дана Шоқан» тақырыбында эссе жазу

№11 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Бағытжанова Айжан Сандыбайқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 162
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 160
Роботтар: 3
aidar03 ermek kaparova
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика