Білімділер поралы

Су қоймаларын қорғау

Су қоймаларын қорғау
Дүниетану 4 сынып
Мақсаты
Білімдік: Су қоймаларын қорғау туралы толық мағлұмат беру, өз білімін жетілдіре түсуге машықтандыру.
Дамытушылық: Өмірмен байланыстыра отырып, елдегі ауыз су мәселесімен танысу, ойлау құзыреттілігі дамыған тұлға қалыптастыру.
Тәрбиелік: Мейірбандылыққа, ұлтжандылыққа және туған жерін, оның табиғатын, суларын қорғауға, үнемдеуге тәрбиелеу.
Тәсілі: білімді қорыту, жүйелеу
Әдісі: топпен жұмыс, СТО стратегияларын пайдалану.
Көрнекілігі: сызба, интерактивті тақта, үлестірмелі қағаз, суреттер...
Пән аралық байланыс: әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері, экология пәндері.
Маңыздылығы: Табиғаттағы су айналымы, су қоймалары туралы ой қорыта білу.

Сабақ барысы:
Қызығушылықты ояту сатысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топқа бөліп отырғызу.
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысу(1 - 3 - слайд)

ІІ. Психологиялық кезең:
Қайырлы күн досым,
Қайырлы күн болсын.
Бүгін болар сабақ
Сәттілікке толсын.
Бүгін алар баған,
Бестік қана болсын!

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: (4 слайд)
а) зерттеп келген жұмысын, жинаған ақпаратын қорғау:
- ғылыми жоба:
- реферат.... т. б жұмыстарын қорғап, сұрақ қойып жауап алу.
б) бекіту. Зертеу тақырыбын анықтап әр топқа жеке тапсырма беру.
- Табиғаттағы су айналымы
- Жер асты сулары
- Минералды сулар туралы өткен тақырыпқа шолу жасау.
Мағынаны тану.

IV. Танымдық ақпараттық кезең:
5слайд.
Қазіргі уақытта елімізде қандай ең өзекті мәселелер бар?:
1. Ауыз судың жетіспеушілігі;
2. Судың ластануы;
3. Су қоймалардағы судың дұрыс пайдаланбауы;
4. Шаруашылыққа қажетті суды қамтамасыз ете алмауы;
5. Жер асты суларын дұрыс пайдаға асыра алмауымыз?...
6 «Ақбұлақ» бағдарламасының жүзеге асуының кешігуі;
7. Осы өзекті сұрақтардың қандай шешу жолдары бар?

V. Сергіту сәті.
VI. Операциялық - орындаушылық(тәжірибелік) кезең:
Су қоймалары туралы сабақты түсіндіру.
а) «Биологтар», «Экологтар», «Экономистер» әр топқа жұмыс бөліп беру: (6 - 15 слайд)
- әр оқушы таңдаған тапсырманың схемасын толтыру (топпен жұмыс.)
- еліміздегі негізгі сұрақтарды топтар ортаға салу, талдау.
- әр топтың шешімі.......
Ой толғаныс сатысы.

VІII. Бекіту:
Мұғалімнің қорытынды сұхбатымен аяқтау
• Бүгінгі сабақтан біз қандай қорытынды шығардық?.
• Суқоймаларын және суды қорғау үшін не істеуіміз керек?
• «Ақбұлақ» бағдарламасын іске асырудың тиімді қандай жолы бар?

IХ. Рефлексиялық - бағалау кезеңі. Оқушы өзі шығармашылығын қорғауына байланысты және белсене қатысқан тұлғаны бағалау, мадақтау.
Х. Үй тапсырмасын беру. Ауа және ауа райы.(оқып талдау, зерттеу, материал жинау).

Жамбыл облысы, Меркі ауданы,
Меркі ауылы №17 И. И. Трубицын атындағы гимназия орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Диханбаева Айгүл
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 110
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 110
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика