Білімділер поралы

Теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері

Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері
Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Мемлекеттік білім стандартты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, теңдеу ерекшеліктерін түсіну және білімдерін тереңдете түсу.
Дамытушылық: Салыстыру дағдысын, қорытынды жасай білу, негізгі ойды ажырата білу, өз пікірін қысқаша жеткізуді дамыту;
Тәрбиелік: Сыныптастарын сыйлай білуге, айналасындағыларды тыңдай білуге тәрбиелеу.
Типі: жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдер:, сын тұрғысынан оқу және жазу, көрнекілік, топтау
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, тұсаукесер,
Сабақ барысы: І. Қызығушылықты ояту
Санды өрнек пен теңдеуді салыстырыңыздар: 20+50=70 х+50=70

ІІ. Мағынаны тану Бірлесе іздеп, талқылау
1. Жұмбақ шешу: «Ойлан, тап!»:
А) 5*4=20 және 4*5=20 Қандай қорытынды жасауға болады?
Ә) (3*2)*4=6*4=24 3*(2*4)=3*8=24 Қандай қорытынды жасауға болады?
Б) (2+4)*2=6*2=12 және 2*2+4*2=4+8=12 Қандай қорытынды жасауға болады?

1. Үй тапсырмасын тексеру.

2. «Білгенге маржан»: 1. Фигураның ауданын қалай табамыз?
2 Фигураның периметрін қалай табамыз?
2 Фигураның көлемін қалай табамыз?
3 Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті қандай?
4 Көбейтудің терімділік қасиетін ата.
5 Көбейтудің үлестірімділік қасиетін ата.

4. Көркем жазу: 6 саны
5. Математикалық диктант. 1. 9 бен 6 сандарының көбейтіндісі; (54)
2. 4 - ті 6 есе арттыру; (24)
3. Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағат? (8сағ)
4 Саяхат 5 тамызда басталып 25 тамызда аяқталды. Саяхат неше күнге созылды? (20күн)
513м - де неше см бар?(1300см)

6. Топтық жұмыс: 1-топ. х*4=80
2-топ. 10*х=90
3-топ. Х*5=100

Атырау облысы, Жылыой ауданы
Тұрғызба ауылы №4 мектеп
бастауыш пәні мұғалімі
Байсеуова Жанаргүл Таңжарқызы

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 143
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 140
Роботтар: 3
ermek kaparova rimkul Жазтра
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика