Білімділер поралы

Менің анам.

Сабақтың тақырыбы: Менің анам.

30 сабақ
Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\ Өлеңді мәнерлеп жатқа оқуға төселдіре отырып,
Анаға деген сүйіспеншілігі туралы түсініктерін тереңдету.
ә\ Ана деген ардақты атты қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
б\ Дұрыс байланыстыра сөйлеп, өз ойын жеткізе білуге баулу.
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сұрақ - жауап, сөздік.
Түрі: аралас
Көрнекілігі: суреттер, жұмбақ.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
«Сақина салу»ойыны арқылы сабаққа қызығушылықтарын ояту.

ІІ. Өткен сабақты қайталау.
1. «Көктем». өлеңінің мазмұнын әңгімелеу.
2. Көктем табиғатын суреттеген түсті тауып оқу.
3. Мақалдың мағынасын ашу.
Туған жердей жер болмас,
Туған елдей ел болмас.
Сергіту сәті. Фонетикалық жаттығу «Аю»
- Аю қалай ырылдайды? Р - р - р, р - р - р, р - р - р.

ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Кіріспе әңгіме.
а) Өмірде ақылды да ардақты кім?
- Анаға арналған қандай өлең білесіңдер? Орындату.
2. Мәтінмен жұмыс.
а) Өлеңді мәнерлеп оқу.
- Мұғалімнің мәнерлеп жатқа оқуы.
- Оқушылардың іштей оқуы.
- шумақтап екі жолдан оқуы.
г) Өлеңді талдау.
- Өлеңің «Менің анам»деп аталу себебі не?
- Ақын ананың қадірлі екендігін қалай суреттеген?
3. Сұрақтар мен тапсырмалар.
- Баланың басынан өткен оқиға қайда болған деп ойлайсың?
- Баланың анасына деген сезімін қалай суреттеген?
- Үлкендер бұл түсті қалай жорыр еді?
- Түс деген не? Түске сенесің бе?
Сергіту сәті. Дауыс күшін дамытуға арналған жаттығу «Менімен қайтала»
Қатты, тыныш, сыбырлап сөйлеудің нұсқаулары беріледі.

IV. Сабақты бекіту.
1) Осы өлеңге қандай әуенді таңдар едің?
2) Сен өз арғымағыңның суретін салып көр.
V. Үйге тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқу
VI. Бағалау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 156
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 153
Роботтар: 3
gulmiravvv aidar03 ermek kaparova
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика