Білімділер поралы

Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыру

Сабақтың тақырыбы: Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыру.
Сабақтың мақсаты:
1) жалаң және жайылма сөйлем туралы берілген білімді кеңейту, бекіту. Сөйлемнің жалаң, жайылма болып бөлінуі тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерге байланысты екенін меңгерту.
2) ауызша, жазбаша тілдерін дамыту, сөздік қорын, байланыстырып сөйлеу қаблетін арттыру.
3) іздемпаздыққа, ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: кесте, үлестірмелі қима қағаз, тірек сызба, мақал мәтел.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
III. Қорыту: а) сұрақ - жауап

IY. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Бүгінгі сабақта біз жалаң және жайылма сөйлем жайлы ұғымымызды бекітіп, кеңейтеміз.
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыру дағдыларымызды арттырамыз.
Екі топқа бөлінеміз. Білгірлер Тапқырлар.
Көркем жазу Мезгіл
Бастар оңына жол
Екі жылға созылады ол
Басы да сол
Жаіа жылдың,
Ескі жылдың
Соңы да сол. Қыс.
Ққ сөйлем құрау, жазу, жалаң, жайылма екенін анықтау.
Қайрат қарады. Қара қарға қарқылдады. Қанат қалың қарға құлады.

1. тапсырма. Тірек сызбамен жұмыс:
2. тапсырма.
Жалаң сөйлемнен жайылма сөйлем жасау.
Жаңбыр жауды. Марат оқыды. Әли келді. Жел соқты. Ұшақ көтерілді.

Жайылма сөйлемнен жалаң сөйлем жасау.
Айман доппен ойнады. Мал өрістен ерте келді. Күләш суды құдықтан әкелді. Күн көктемде жылынады. Жанар мектептен келді.

3. тапсырма.
Сызба бойынша сөйлем құрау.
Сөйлем бойынша сызба сызу.
Құстар келді. Өзен суы тасыды. Мал өрістен ерте келді.

4. Тапсырма.
Шығармашылық жұмыс. Керекті сөздерді қойып, жалаң жайылма сөйлемдерді анықтау.
(Кім?) балаларды оқытады? (Не?) жапалақтап жауды? (Кім?) сурет салады? (Не?) мөңіреді. Малды (кім?) бағады.

Үйді (кімдер?) салады. (Кім?) егін егеді. (Кім?) балаларды емдейді. (Не?) маңырайды. Балықты (кім?) аулайды.

5. тапсырма. Мақалмен жұмыс.
Отан от басынан басталады.

Өнер – ағып жатқан бұлақ,
Білім - жанып тұрған шырақ.

V. Қорыту
Дидактикалық ойын.

Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыру жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 313
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 313
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика