Білімділер поралы

5 саны мен цифры

Сабақтың тақырыбы: 5 саны мен цифры
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды 5 санының жазылу жолдарымен, құрамымен таныстыру. 5 санына дейінгі сандарды тура және кері санауға үйрету. Қосу және азайту амалдарының мағынасын танытып, балалардың білім дағдыларын қалыптастыру. Кесінді бөліктері мен жұмыс жүргізу.
2. Оқушылардың ой - өрісін, тілін логикалық ойлау қабілетін дамытып өздігінен жұмыс істей білуге дағдыландыру.
3. Ойын дұрыс айта білуге, шығармашылық еңбек етуге, ұйымшылдыққа, мақсатқа жете білуге баулу. Ұлттық ханталапай ойынын дәріптеп, қазақтың патриот ұлдары мен қыздары болуға тәрбиелеу. Ұлттық болмысқа баулу.
Сабақтың әдіс - тәсілі: тапсырмалар орындау, санау, ойын, санамақ
Сабақтың түрі: ойын сабақ
Сабақтың көрнекілігі: цифрлар, суреттер, гүл күлтешелері, геометриялық фигуралар, ойыншық суреттері, асық, алма.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
А) Оқушылардың оқу құралдарын түгелдеп, сабаққа назарын аудару
ә) Психологиялық сәт

Біз қандаймыз, қандаймыз?
Шұғылалы таңдаймыз!
Күлімдеген күндейміз!
Еш уайымды білмейміз.

- Балалар, қазір қандай сабақ?
- Математика сабағы
- Көңіл - күйлерің қалай?

ІІ. Ойын сабақ
- Балалар, бүгінгі сабағымыз ойын түрінде өтеді. Сендер
«Ханталапай» ойынын білесіңдер ме? Ұлттық ойынымызды математика сабағында ойнап көрелік. Әр бір тапсырманы кім дұрыс орындаса сол асық жинайды. Ханталапайды ұтады. Асық беру арқылы марапаттап, еңбектерін бағалап отыру.
Ой шақыру
- Аптаның бесінші күні қалай аталады?
- Жұма
- Жылдың бесінші айы қандай ай?
- Мамыр.
- Ендеше, мамыр айындағы гүлді еске алайық.
- Ал балалар, мына гүлдерге көңіл аударайықшы!

Тақтада тұр қызыл гүл,
Әр беретін көңілге,
Күлтелерін ашайық
Сандарға біз қарайық.
(гүл күлтелерінен сандарды танып оқу, жазу)

5 саны мен цифры жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 166
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 166
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика