Білімділер поралы
загрузка...

Тұтығу диагнозы бойынша байланыстырып сөйлеу тілін дамыту

Жасбуын жалпы білім беретін орта мектебі.
Өткізген: Мұғалім – логопед Смағұлова Ж.
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: Тұтығу диагнозы бойынша байланыстырып сөйлеу тілін дамыту.
Сабақтың мақсаты:
1. Сөйлеу тілінің құрысуын жою.
2. Тыныс алу жаттығуларын дұрыс жасалуларын қадағалау.
3. Өзін-өзі қадағалауға, өздігінен жұмыс істеуге үйрету
4. Мәнерлеп оқу, сөйлеу қабілетін дамыту.
5. Байланыстырып сөйлеу тілін дамыту арқылы сөздік қорын байыту
Көрнекілік: Тыныс алу жаттығулары көрсетілген суреттер, сөйлеу ережелері. тапсырмалар.

Сабақ тың барысы:
1. Аутогенді жаттығу. «Мен бақытты баламын».
Баяу сазды әуен үнімен үшке дейін санап, гүл бағына саяхатқа барайық.
«Қарашы, гүл бағында гүлдер қандай көп!
Әсем, әдемі гүлдер жайқалып тұр!
Гүлдерге қарап күн күлімдейді.
Тыңдашы, бақтағы сайраған құстың даусын,
Сылдырап аққан судың даусы естіледі.
Бетіңе жел лебі еседі.
Аңқыған гүлдердің хош иісі келіп тұр.
- Елестете отырып «Біз өмірдің гүліміз». өлеңін айтайық.
Зеңгір көктем,
Нұрын төккен,
Ортақ біздің күніміз,
Жайнап өскен,
Жайдарлы өскен,
Біз өмірдің гүліміз.
Бал достыққа,
Жолдастыққа
Шақырады әніміз.
Тыныштықта,
Жолдастықта
Бақыттымыз бәріміз.

2. Тыныс алу жаттығулары.
а) «Сағат» денені жан - жаққа ию.
Иілген кезде «ту - у - у - у - ух»дыбыстап терең тыныс шығару
б ) «Доптар ұшады» кеудесінен алдына қарай лақтыру
Дем шығарған кезде ұзақ «ух - х - х - х» деп, айту.
б) «Поезд» бір демде айту «Ту - ту - ту - ту»
в) Дем алып С - с - с Ш - ш - ш Ф - ф - ф
г) Машинаның дөңгелегі жарылды ш - ш - ш
д) «Ұлпа қарды үрлеу»
Мақтаны үрлеу арқылы дем шығару.

3. Сөйлеу ережелері:
- Сөйлегенде асығыстық жасама
- Әрдайым деміңді шығарып сөйле.
- Әр сөйлем соңынан үзіліс жаса.
4. Өлең оқу арқылы сабақтың тақырыбын хабарлау.
Күміс қар.
Қырларды жапты күміс қар,
Далада жаңа тыныс бар.
Бұталар жалт - жұлт етеді.
Кәдімгі бейне хусталь.
- Бұл өлеңде жылдың қай мезгілі бейнеленген?.
- Қыста балалар қандай ойындар ойнайды?
- Қыста балалар қалай киінеді?
- Қыста қарды ауызға салуға болама?
- Балалар, бізге ақшақар тапсырма әкеліпті.
Соны дұрыс орындайық

І. Тапсырма
Қай сөйлем дұрыс жазылған?
а) қар аппақ жауды.
б) Аппақ қар жауды.
в) Жауды аппақ қар.

ІІ тапсырма
«Аппақ»сөзінде неше дыбыс неше әріп бар?

ІІІ тапсырма.
Жапалақ қар жауып өтті.
Сөйлемде неше сөз бар?

ҮІ тапсырма.
Сөздерді өз орындарына қойып, сөйлем құрастыр.
Жауды, ерте қар.
Жасады, аққала балалар.
Тепті, балалар, сырғанақ

Ү тапсырма.
Әр сөйлемді бас әріппен жазып, соңына нүкте қой.
Түні бойы, қар жауды аңдардың ізі сайрап жатыр атам тазысын ертіп, аң аулауға кетті

ҮІ тапсырма
Суретпен жұмыс.
Сурет бойынша әңгіме құрау

ҮІІ. Сергіту сәті
Біз орманға барайық,
Жан-жағымызға қарайық.
Аю шықты қорбаңдап,
Қасқыр шықты ырылдап,
Р - р - р
Түлкі шықты майысып,
Қоян шықты секіріп,
Қорықпаңдар, балалар
Қарап – қарап алыңдар.

7. Елестетіп сурет салу.
Мәтінің мазмұнына сәйкес.
Қыс. Айнала бәрі аппақ. Ағаштар, шыршалар ақ тон киіп алған. Көгілдір аспан.
Күн жарқырап тұр. Балалар қардан аққала жасап, ойнап жүр.

Қорытынды:
- Қыс мезгілі туралы не білеміз?
- Қыс қандай болады?
Боран соғады. Күн суық болады. Қар жауады. Өзенге мұз қатады. Аяз болады.

Жасбуын жалпы білім беретін орта мектебі.
Өткізген: Мұғалім – логопед Смағұлова Ж.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 170
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 169
Роботтар: 3
asilai
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика