Білімділер поралы
загрузка...

Жатыс септік

Қазақ тілі
Тақырыбы: Жатыс септік
Мақсаты:
Білімділік: Зат есімнің септелуі туралы білімдерін нығайту. Жатыс септіктегі сөздердің қандай сұрақтарға жауап беретінімен және оның жалғауларымен таныстыру.
Дамытушылық: Жаттығулар орындата отырып, жатыс септіктегі сөз сөйлемде тұрлаусыз мүше болатынын аңғарту, оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Сауатты таза жазуға, тілін сыйлай білуге, денсаулықтарын сақтай білуге тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ жауап, ой қозғау, семантикалық карта, т. б.
Көрнекілігі: слайд, плакат, парақшалар

Жүру барысы:
І. Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
Қазақ тілі – өз тілім, ана тілім.
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым, дара тілім.
Өз тілімізді құрметтей отырып, қазақ тілі сабағын бастаймыз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
53, 54 – жаттығу, ереже
Сұрақ қою арқылы қорытындылау.
Зат есім дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар?
Қазақ тілінде қанша септік бар?

ІІІ. Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту
Ертегі айту арқылы септіктерді қайталау
Ой қозғау
Анаргүл... қызықты оқулықтар бар.
Көп нүктенің орнына тиісті жалғауды қой. - дің, - де, - да, - мен, - нен
Ережемен таныстыру.
Жатыс септік кімде? неде? кімдерде? нелерде? қайда? деген сұрақтарға жауап береді. Жатыс септігі атау септікке - да, - де, - та, - те жалғаулары жалғану арқылы жасалады. Бұл жалғауларды жатыс септік жалғаулары деп атайды.
Оқулықпен жұмыс:
55 - жаттығу. Ауызша жаттығу орындау.
Шөлде гүлдейді, құлпырады
Суда өмірі қырқылады. ( сексеуіл)
Тапсырма:
Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой. Олардың қай септікте тұрғанын айт.
56 - жаттығу.
Тапсырма: Мақалдарды оқып жатқа жаз. Жатыс септіктегі сөздердің астын сыз. Оларға сұрақ қой.
Күш білімде. Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі.

57 - жаттығу.
Тапсырма: Мәтінге ат қой.
Арша өсімдігі
Арша тасты жерлерде, таулы аймақтарда өседі. Дәрі жасау үшін оның жемісін пайдаланады. Құрамында эфир майлары, қант, алма қышқылдары, минералды тұздар бар.

58 - жаттығу. (оқушыларға барыс септігі мен жатыс септігінің айырмашылығын түсіндіру)
Б. с Кімге? Неге? Қайда? - ға, - ге, - қа, - ке
Ж. с Кімде? Неде? Қайда? - да, - де, - та, - те
Мұражайға, Астанада, ауылда, мектепте, қалаға, кітапханаға, үйде

Сергіту сәті
59 - жаттығу.
Өзенде, жайлауда, қыста, көгенде, бесікте.
Өзенде көптеген балықтар бар. Жайлауда мал өріске шығады. Қыста балалар әдемі аққала жасайды.
Көгенде ұсақ малдарды байлайды. Бесікте баланы тербетеді.

Топқа тапсырма:
І - топ: Мақалдар құрастырып, оның ішінен септікте тұрған сөздерді тауып, қай септікте тұрғанын айту.
Жақсы адам — елдің көркі,
Жауқазын гүл — жердің көркі.
Адамның құлқы түзелмей,
Өмірдің құлпы түзелмейді.
Дауды елемеген төлейді,
Ауруды елемеген өледі.

ІІ - топ: Кітап, мектеп, қала сөздерін септе

Жатыс септік. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 170
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 169
Роботтар: 3
asilai
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика