Білімділер поралы

9 санының құрамы

Тақырыбы: 9 санының құрамы
Математика
Мақсаты: Оқушыларға көрнекіліктің көмегімен 9 саны жайлы түсінік беру. Суреттен саны 9 болатын заттарды тапқызу арқылы оқушыларға 9санының құрамын түсіндіру. Өрнек, теңдік жайлы білімдерін пысықтау.
Оқушылардың ой - өрісін дамыту, сөздік қорын молайту. Математикалық тілде сөйлеуге баулу. Өз ойларын толық жеткізе алуға дағдыландыру.
Оқушыларды шапшаңдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.
Көрнекілігі: сызбалар, жеке суреттер, геом. фигуралар, 9 санының баспа, жазба түрі.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнекілік, әңгімелеу, талдау - жинақтау әдістері.
Сабақ түрі: аралас сабақ

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды сабаққа даярлау.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
6 - тапсырма 93 - бет. Мысалдарды орындау
Қосымша дәптердегі тапсырманы жазу.

ІІІ. Білімді жан - жақты тексеру кезеңі
Суреттерден 8, 9 санын білд. заттарды тапқызып санату.
9ға дейін санату және кейін санату.
Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер?
Ұзындықты немен өлшейміз?
Суреттерді біріктіруге мысалдар келтірту.
Бірігіп, топталып тұрған қояндардың суреттеріне бөліп алғызу.
Мысалдар келтірту.

ІҮ. Жаңа сабаққа даярлық кезеңі
Тақтадағы суреттермен жұмыс. Суреттен 9санын білдіретін заттарды тапқызу. Басқа заттармен салыстыру.
Мұғалімнің түсіндіруі 9саны туралы түсінік беру.

Ү. Жаңа білімді меңгерту кезеңі
Оқулықпен жұмыс
№1 9санының құрамын анықтау 5 4=9, 3 6=9, 8 1=9, 7 2=9, 1 8=9, 0 9=9
№2 Сурет бойынша сұрақтарға жауап беру.
№3 Кесіндіні өлшеп, салыстыру. 9см 8см 9см - 1см=8см
№ 4 «Тез есепте» ойыны
№5 «Кім тапқыр?» ойынын ойнату.
Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
Үлгі дәптердегі тапсырманы орындату.
(дәптерге жазу ережесін ескерту)

ҮІ. Сабақты бекіту кезеңі
Шығармашылық тапсырма
Берілген сурет бойынша өз ойларын жеткізе отырып суреттен саны 8 және 9 болатын заттарды тапқызу. 9 саны шығатын мысалдар ойлату.

ҮІ. Қорытынды
10ға дейін санату және 10 нан кейін санату.
Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер?
Оларды бөліктерге қалай бөлуге болады?

ҮІІ. Үйге тапсырма беру кезеңі
94, 95 - бетке дайындалу. №6 тапсырманы дәптерге орындау.
ҮІІІ. Бағалау

Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы
№1 жалпы білім беретін орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Бегенова Әдемі Дюсембекқызы
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 116
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 116
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика