Білімділер поралы

4 саны мен цифры

Сабақтың тақырыбы: 4 саны мен цифры
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 1. 1. 1 санау барысында натурал сандардың реттік нөмірі анықталатындығын түсінеді, он көлеміндегі тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
1. 1. 1. 2 Бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.
Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды.
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:
1. Натурал сандарды алу жолын түсінеді
2. 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды
Оқушылардың басым бөлігі:
3. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды
Кейбір оқушылар:
4. Цифр мен санды бір - бірінен ажыратады, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен көрсетеді.
5.+, тең, артық, кем таңбаларын қолданады.
Бағалау критерийі 10 көлеміндегі бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды
Тілдік мақсаттар: Төрт
Ойлау дағдырларының деңгейі: Білу, түсіну
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік Ел» 5 - ші қадамы.
Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар, өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады.

Пәнаралық байланыс: Математика, экономика, дүниетану
АКТ қолдану
Музыка «Чунга - чанга»
Ресурстар:. 4 цифрының жазу үлгісі, пальма суреттері, қорапшалар, моншақтар, джунглидің суреті, тотықұстардың суреттері.
Бастапқы білім:
Оқушылардың балабақшада меңгерген сандары мен есептеп үйренген тәжірибесіне негізделу керек.

«Ақжал негізгі мектебі»КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Мухамеджанова Б. К.

4 саны мен цифры. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 284
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 283
Роботтар: 3
Asylgyl
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика