Білімділер поралы

Фигуралардың көлемдерін салыстыру

4 сынып
Сабақтың атауы: Фигуралардың көлемдерін салыстыру
Сілтеме: Математика Суреттер
Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты: Фигуралардың көлемдерін салыстыру жолдарын үйрету; көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Міндеттер: Оқушылардың қызығушылықтарын ояту.
Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру.
Сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы дамытуға жағдай жасау.
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылау жасау.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері: Оқушылардың бірін – бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу.
Мұғалім оқуға бағыттап отыру.
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктері.
Сабақта туындаған негізгі идеялар: Оқшылардың өмірдегі біліміне, білігіне сүйену.
Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.
Күтілетін нәтиже: 1. Оқушылардың еркін ойлауын, дүниетанымының кеңіп, рухани өсуін іске асыру.
2. Оқушының шығармашылық дамуына мүмкіндік туғызу.
3. Өз ойын айтуға, салыстыруға, талдауға үйренеді;
4. Мазмұнын айтуға жаттығады;
5. Бір - бірінің жауабын соңына дейін тыңдауға дағдылана алады;
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру, білік - дағды қалыптастыру сабағы, сұрақ - жауап, талдау, ой қозғау, көрнекілік, өзіндік.
Сабақтың әдісі: Сыни ойлату, диалогтік оқыту, интерактивті әдіс

Психологиялық ахуал туғызу. 1 - слайд. Мұғалім немен айналысады?
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.
Мұғалім: Екі көз не үшін керек?
Оқушы: Жақсыларды көру үшін.
Мұғалім: Екі құлақ не үшін керек?
Оқушы: Ақыл - кеңес тыңдау үшін.
Мұғалім: Екі қол не үшін керек?
Оқушы: Елге көмек беру үшін.
Мұғалім: Екі аяқ не үшін керек?
Оқушы: Шетте жүрсең туған жерге жету үшін.
Мұғалім:- Дұрыс балалар, олай болса бәріңе үлкен денсаулық тілеймін.
Тапсырмалар Оқыту барысындағы мұғалім әрекеті/ жетелеуші сұрақтар

2 - слайд.
Үй тапсырмасын сұрау.
Өтілген тақырыптарға байланысты сұрақтар ұсыну.
- Бізге қазір қай сабақ, үйге қандай тапсырма берілді?
ІІ. Үй жұмысын тексеру. № 8,
716+184= 900
632 - 153= 479
575+235=810
864 - 375=489
770 - 358=412
456+244=700

3 - слайд. Жаңа сабақ. Қызығушылықты ояту. Тірек білімді өзекті ету. «Ыстық орындық» ойыны.
Ауызша жұмыс. 1. Көбейту кестесі бойынша оқушылар бір – біріне сұрақтар қояды.
2 ∙ 2 = 4
2 ∙ 5 = 10
2 ∙ 8 = 16
2 ∙ 3 = 6
2 ∙ 6 = 12
2 ∙ 9 = 18

Атырау қаласы, №11 орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Қалиева Нұргүл

Фигуралардың көлемдерін салыстыру. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 124
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 124
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика