Білімділер поралы
загрузка...

Уәде

Сабақтың тақырыбы: Уәде.
Сабақтың жалпы мақсаты. «Жауапкершілік» ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі маңыздылығын ашу.
Міндеттері:
- жауапкершілік туралы түсініктерін кеңейту;
- балалардың жауапкершілігін дамытуға ықпал ету;
- өз сөзіне, ісіне жауапкершілікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер Сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекіліктер «Жауапкершілік» ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі маңыздылығын ашу.
Міндеттері:
- жауапкершілік туралы түсініктерін кеңейту;
- балалардың жауапкершілігін дамытуға ықпал ету;
- өз сөзіне, ісіне жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Атқарамыз әр істі,
Жақсыға біз лайық
Жауаптылық сезініп,
Уәдеде тұрайық!

Топқа бөлу
Оқушыларды карточка мен сурет салу арқылы топқа бөлу.
Үй тапсырмасын сұрау
Өткен сабаққа байланысты эссені тапсыру.
Жаңа материалмен жұмыс. Мұғалімнің түсіндірмесі: Әңгіме «Өкініш» Атасының тапсырмасын орындап тастамақшы болып Қайырбек қораға қарай беттеді. Дарбазаның сыртынан біреудің ысқырғаны естілді.
- Қайырбек, жүр кеттік. «Бірлік» ауылының балалары келіпті. Осы жолы оларды нөлмен қатырмасақ па?
- Әттеген - ай - а!- деп Қайырбек басын шайқады. – Атам фермадағы бір танысынан есектің қамытын алған екен. «Соны апарып тастарсың»? деп еді.
- Өй, бар болғаны сол ма? Жақып көңілдене күліп қойды.
- Кешке дейін әлі талай уақыт бар. Үлгересің... Көп қиқаңды қойып, бізбен жүр. Олардан өткен жолғы қарымтаны қайтармасақ болмайды. Кездесе кетсе, мазақ қылады.
Қайырбек желкесін қасып сәл тұрды да:
- Мейлі ендеше, - деп, балалармен бірге футбол ойнайтын алаңға тартты. Жолшыбай атасы кездесті.
- Қайырбек шырағым, қамытты апарып бердің бе?
Қайырбек не дерін білмей абдырап:
- Иә, ата, апарып тастадым, - деді.
- Әп, бәрекелді. Өркенің өссін, қарағым!- Атасы риза кейіппен Қайырбекке көзін сығырайта қарап, күміс сақалын уыстай сипап қойды.
Дәйексөз
Мұғалім тақтаға «Уәде берсең - орында» деп жазып қояды және осы мақалды бүгінгі сабақтың дәйексөзі ретінде түсіндіреді.
- Әңгімеде айтылғандай, адам өзіне тапсырылған істі жауапкершілікпен орындамаса, өзін ғана емес, өзгені де ұятқа қалдырады екен.
- Сендер «Уәде берсең - орында» деген мақалды қалай түсінесіңдер?
- Сендердің уәде беріп, орындай алмай қалған кездерің болды ма? Болса естеріңе түсіріп айтып беріңдер.
Балалардың жауаптары тыңдалып, өздері қорытындылауға мүмкіндік беріледі:
- Берген уәдені уақытында орындау үлкен жауапкершілікті білдіреді. Ата - бабамыз балаларының жауапкершілікті болып өсуін армандаған, сол үшін де «Уәдені – берсең орында» мақалы ұрпақтан ұрпаққа бүгінгі күнге дейін жетіп отыр.

Мұғалімі: Балғабек Жанар

Уәде. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 297
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 297
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика