Білімділер поралы

Ш дыбысы мен әрпі

Сауат ашу
Тақырыбы: Ш дыбысы мен әрпі
Мақсаты: Шш дыбысы мен әрпін таныту, сөз ішіндегі ш дыбысының ерекшелігін меңгерту, ш дыбысы арқылы берілген сөздерді оқыту, жаздыру. Сөйлеу мәдениетін, сөздік қорларын, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Ш дыбысы бар сөздерге мысалдар келтіріп, сол сөздерді қатыстырып бірнеше сөйлем құрату арқылы байланыстырып сөйлеуге үйрету, ұғымталдыққа тәрбиелеу. Жазуға қолдарын жаттықтыру.
Күтілетін нәтиже: Шш дыбысы мен әрпімен танысады. Айту барысында дауыссыз дыбыс екеніне көздерін жеткізеді. Берілген сөздерді оқиды, жаза алады. Шығармашылық қабілеттері дамиды.
Сабақтың түрі, әдістері: «Дәстүрден тыс сәлемдесу» «Топтастыру», «Айналым бекеті», «Сөздер банкасы», «Сұрақты қағып ал»,
Дерек көздері: Әдістемелік құрал, ғаламтор
Қажетті құрал - жабдықтар: Кеспе әріптер, суреттер, буындар,, Шана, шар, шаңырақ суреттері.

1. Ұйымдастыру кезеңі
«Дәстүрден тыс сәлемдесу» тренингі
Топтастыру
Балаларды жұлдызшалар арқылы топтастыру.

Қызығушылықтарын ояту
«Сұрақты қағып ал» әдісі
1. Дыбыс дегеніміз не?
2. Дыбыстар нешеге бөлінеді?
3. Дауысты дыбыстар қалай айтылады?
4. Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады?

2. Мағынаны тану
3. Жаңа сабақты түсіндіру
«Миға шабуыл»
1топ:
Шыршалы орманның суреті беріліп, ормандағы ағаштар қалай аталады?
деген сұрақ қойылды.
2топ:
Шанамен ойнап жүрген балалардың суреті берілді, бұл көлік қалай аталады? сұрағы қойылды.
3топ:
Шағаланың суда ұшып жүрген суреті берілді, Бұл құс қалай аталады? суреттерін беріп сұрақтарға жауап алынды.

1. Осы сөздер қандай дыбыстан басталып тұр?
Ш дыбысы
Ш дыбысы дауыссыз дыбыс. Ш дыбысының баспа және жазба түрлерімен таныстыру.

«Айналым бекеті» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру.
1 - бекеттің тапсырмасы
Берілген суреттерді атап, сол сөздерді буынға бөлу.
2 - бекеттің тапсырмасы
Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасау.
3 - бекеттің тапсырмасы
Кеспе әріптерден сөздер құрау
Оқушылардың жұмысы қорытындыланып, формативті бағаланды

Сергіту сәті Әуен арқылы қимыл қозғалыстар жасау
«Қара жорға» биі

Әліппе дәптермен жұмыс

Әліппе дәптердегі Ш әрпін жазу
Ша, аша, шана, шар

3. Ой толғаныс (топтық жұмыс) 1 топ
1. Әріптердің ішінен Ш дыбысын тауып қоршау
2 топ
2. Сөздерге сәйкес суреттерді тап, оларды сызық арқылы қос.
3 топ
3. Сөздерді қайталап жаз. (бормен еденге жазу)
Шар, шана, аша, шаш, Шара

Балалар күлегештер арқылы бағаланды, топтағы балалар бірін - бірі бағалады.

Сабақты қорытындылау
«Сөздер банкісі» әдісі
Тапсырмасы: Әр топқа кеспе әріптер таратылады, өтілген әріптерді тауып, сөздер банкасына салу керек.
Әр топ шыршалар арқылы формативті бағаланды
Рефлексия
Балалар, сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?
Қандай жұмыстар жасау ұнады?
Сабақта қандай әрекет жасау ұнады?

Ш дыбысы мен әрпі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 179
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 177
Роботтар: 2
Гульжазира gulmiravvv
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика