Білімділер поралы

Қыстырма сөздер

Тақырыбы: Қыстырма сөздер
Қазақ тілі 4 сынып
Тақырып: Қыстырма сөздер
Сілтеме: Қазақ тілі
Мақсат: Қыстырма сөздер туралы түсініктерін кеңейту
Білімділік: Қыстырма сөздер қолдану және оның мағынасын ұғыну;
Дамытушылық: деңгейлік тапсырмалар арқылы сөздік қорларын дамытып, сөздердің мағыналарына қарай орнымен қолдануға дағдыландыру;
Тәрбиелік: сөз мағынасын түсіне білуге, сауаттылыққа тәрбиелеу:
Міндеттер
Күтілетін нәтиже Қыстырма сөздерді қолданып және оның мағынасына қарай ажырату, іс - жүзінде сауатты жазуға, сөйлеуге дағдыландыру
Сабақ түрі Жаңа сабақ
Әдіс - тәсілі Жеке дара, жұптық, топтасу.
Технология Жеке тұлғаға бағыттап оқыту. СТО, құзіреттілік

Тапсырма
1. Көркем жазу (5 мин)
2. Слайдпен жұмыс. Сөйлемдерді анықтау (3 мин)
3. Синтаксис туралы сұрақ - жауап арқылы тексеру (2 мин)
4. Слайд (Синтаксис дегеніміз не?) (1 мин)
5. Сабаққа мақсат қою (2 мин)
6. 1 - деңгейдің тапсырмасын орындау. Бағалау. Талдау. (5 мин+2 мин)
7. 2 - деңгейдің тапсырмасын орындау. Бағалау. Талдау. (5 мин + 2 мин)
8. 3 - деңгейдің тапсырмасын орындау. Бағалау. Талдау. (5 мин + 2мин)
9. Топпен жұмыс. (5 мин+2мин)
10. Спикердің бағалауын тыңдау
11. Әр деңгей бойынша әр оқушының бағаларын анықтау, ортақ бағаларын жариялау.
12. Қорытынды. Не білдік? Не үйрендік? Нені білгіміз келеді?
13. Үйге тапсырма.

Сабақтың барысы
Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал

Көркем жазу
Қан сонар – бірінші жауған қар ( сонар – алғашқы қар) Сонар қар деп те айтылады.
Қан сонарда бүркітші аңға шығады.
Тұсаукесер
Аязды күні қала сыртына серуендегенге не жетсін! Қанша қымтасаң да беті - қолың домбығып, тызылдап кетеді. Сондай бір серуеннен темір жол бойын жағалап келе жатыр едім, көлденең кесілген бір ізге көзім түсті. Меніңше, мынау құс жолы ғой. Мен қуандым. Көптен бері мұндайды көрмеп едім.

Синтаксис туралы білгендерін тексеру.
Синтаксис сөйлем түрлерін, олардың жасалу жолдарын, сонымен бірге сөз тіркесі мен сөйлем мүшелерін, олардың мағыналары мен жолдарын қарастырады.

Сабақтың мақсаты
Бүгінгі сабаққа қандай мақсат қоямыз?
Әр баланың бүгінгі сабаққа қойған мақсатын тыңдау

1 - деңгей
Бет 76, 58 - жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп, қыстырма сөздердің астын сыз.
Болашақта дәрігер боламын, бәлкім. Жалпы алғанда, біздің сынып жаман емес. Осының бәрін ол, әрине, жалғыз істей алмайды. Сіздіңше, менің бұл қылығым дұрыс емес.

Қорытынды
Әр бала өз тапсырмасына қорытынды бағасын, көңіл - күйін белгілеп, бағасын қояды.
Сергіту сәті
«Қаражорға»

2 - деңгей
Сөйлемдерді тиісті тыныс белгілерін қойып, көшіріп жаз. Қыстырма сөздердің астын сыз.
Амал қанша сен дұрыс айтып тұрған жоқсың. Осының бәрі әрине бір жыл ішінде істелген жұмыстар емес. Меніңше бәрі ойдағыдай болды. Мүмкін бұл сіздің оған көмегіңіз болар. Олай болса сіз осы мектептің директоры боларсыз? Біріншіден оның айтқанын саралау керекпіз.

Қорытынды
Әр бала өз тапсырмасына қорытынды бағасын, көңіл - күйін белгілеп, бағасын қояды.

Астана қаласы,
Дарынды балаларға арналған
№ 81 «Astana English School» гимназиясы
Бастауыш сынып мұғалімі Вакпаева Замзгуль Васильевна
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 82
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 82
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика