Білімділер поралы

Бастауыш

Қазақ тілі пәнінен ашық сабақ
Қазақ тілі
Сабақтың атауы: Бастауыш
Мақсаты:
Күтілетін нәтиже: Сабақтың мақсаты: білімділік – бастауыш туралы түсінік беру, оның грамматикалық белгілерін меңгерту, негізгі мәселерді қайта жаңғырту, қызығушылығын ояту;
дамытушылық – өз бетінше ізденуге, ойлау қабілетін арттыруға ықпал ету, өз ойын еркін жеткізуге баулу, жылдам жауап беруге жаттықтыру;
тәрбиелік – байланыстырып сөйлеу арқылы оқушылардың рухани байлығын қалыптастыру, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: топтастыру, сұрақ – жауап, ізденушілік, талдау.
Көрнекілік: тірек сызбалар, көмекші құралдар, АКТ.

Психологиялық ахуал
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
«Сәлемдесу» ойыны:
Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір - бірлеріңмен тез - тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.

Қызығушылықты ояту
Топқа бөліну. Құстар атымен.
Мағынаны тану. Құс кереуені. Қарағайлы орман (тапсырма)
1. Марал әңгімені оқыды (Әрбір сөйлем мүшесіне сұрақ қой)
2. Қарға қарқылдады
3. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
4. Бастауыш деген не?
5. Бастауыштың сұрақтарын ата
6. Аквариумде (нелер?) бар.
7.......... қыстай апанында ұйықтайды
8. Ұяң дауыссыз дыбыстарды ата
9. Жіңішке дауыстыларды ата
10. Қосымша сұрақ: а(2), (5), т (4), б (1), с (3), ы (7), ш (8), у(6) (БАСТАУЫШ)

Ой толғаныс
Құс керуені келе жатып орманға тоқтады. Бұл орман қарағайлы орман. Қарағайлардың тапсырмасы. Көркем жазу.
Күннің жадын жазу.
Көркем жазу.
Көлдің көркі - құрақ,
Таудың көркі - бұлақ.
Әрі қарай ұшқан топ екінші жерге аялдады. Бұл қайыңды орман екен.
Қайыңдардың тапсырмасы.
3 - жаттығу. Жұппен жұмыс.
Тақтада жазу.

Сергіту сәті
Кенеттен алдарынан достары кездесті. «Шөжелерім» сергіту жаттығуы.
Ынтымақтастық атмосферасы
Емен ағаштарының тапсырмасы.
Топпен жұмыс. 4 - жаттығу. Берілген сөздерден сөйлем құрастырып жаз.
1. Қағаздан, батпырауық, жасады, балалар.
2. Әкесімен, аулауға, Әсет, балық, барды.
3. Аңдар, түрлі, болады, тоғайда.
4. Зиянды, құстар, жояды, жәндіктерді.

Шығармашылық жұмыс. Жұппен орындау.
1. Бастауышы жануарлар болатын екі сөйлем жаз.
2. Бастауышы мамандық иелері болатын екі сөйлем жаз.
3. Бастауышы табиғат құбылысы болатын екі сөйлем жаз.
4. Бастауышы кісі аттары болатын екі сөйлем жаз.

Ой толғаныс
Құстармен қоштасу. Эссе жазу.
1 - топ. Күзгі табиғат.
2 - топ. Адамдардың күзгі еңбегі
3 - топ. Күзгі құс керуені
4 - топ. Аңдардың күзгі тіршілігі

Үйге тапсырма
2 - жаттығу. 68 - бет.
Бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

№1 Алға мектеп - бақша
Өткізген: Муханова А. А.

Бастауыш. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 234
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 230
Роботтар: 3
Alfiya290101 ermek kaparova bekasi aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика