Білімділер поралы

Санның квадраты. Санның кубы.

Тақырыбы: Санның квадраты. Санның кубы.
Мақсаты: Оқушыларды санның квадраты және санның кубы ұғымымен таныстыру, көбейту және бөлудің мағынасын бекіту, ауызша, жазбаша есептеулер арқылы логикасын дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау, қызықты тапсырмалар орындата отырып, математикаға деген қызығушылығын арттыру; Ұйымшылдыққа, достыққа, бір - біріне көмектесе білуге тәрбиелеу.
Түрі: топтық жұмыс
Әдісі: коучинг элементтері, түсіндіру, сұрақ - жауап, сергіту.
Көрнекілігі: слайдтар

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Қара, достым, жан - жаққа
Дайынсың ба сабаққа?
Кітап, дәптер, қалам да,
Бәрі – бәрі орнында..
Оқушылардың таңдаған түстеріне қарай 4 топқа бөлу. Топ басшыларын сайлау.
Ойын: «Дұрыс тап» Дөңгелектер қай шаршыда орналасқанын тап.

ІІ. Өтілген материалды қайталау
Ойын:«Математикалық лото». Көбейту, бөлу кестесін қайталау
1 топ 18: 2 7х6 5х4 42: 7 14: 2 7х8
2 топ 48: 8 3х6 45: 9 24: 6 8х9 15: 3
3 топ 16: 4 7х6 81: 9 28: 7 3х9 36: 6

ІІІ Мақсат қою кезеңі
Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау «Санның квадраты. Санның кубы»

IV Жаңа сабақ
7+7+7+7+7 қосылғыштары бірдей қосындыны қысқаша қалай жазуға болады?
7х5 7 - қосылғыш, 5 - қосылғыштың саны
Көбейткіштері бірдей көбейтіндіні де қысқаша жазуға болады. Мысалы, 7х7 дегеніміз 72
Яғни, «7 - нің квадраты» деп оқылады.
5х5х5=53 «5 санының кубы» немесе «5 - тің кубы» деп оқылады. Керісінше, 42 берілсе, көбейтінді түрінде жазуға болады. 42= 4х4, 23= 2х2х2 Оқулықпен жұмыс.
№1. Өрнектерді салыстыру:
а) 3+3 және 3х3 Олардың мәндерін тап және салыстыр.
ә) 3+3+3 және 3х3х3 Олардың мәнін тап және салыстыр.
№ 2 3х3 көбейтіндісінде 3 саны көбейткіш ретінде неше рет алынған?
Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің квадратымен алмастыруға болады. Мысалы, 3х3=32 және 3х3=9, 32=9
№3 3х3х3 көбейтіндісінде 3 саны көбейткіш ретінде неше рет алынған?
Бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің кубымен алмастыруға болады.
Мысалы, 3х3х3=33 және 3х3х3=27, 33=27

V Бекіту
а) Мүмкін болса, көбейтіндіні көбейткіштің квадратымен немес кубымен алмастыр:
4х4
6х6х6
5х5
7х7х7
4х5
6х6х7
ә) Көбейтінді түрінде жазып көрсет:
82 43 92 53 72 63 02 13 103
№ 5 Есепті шығар:
Әкелінгені — 10 түптен 5 көшет
Отырғызылғаны - 4 түрінен 5 көшет
Қалғаны?
Шешуі: 10 ∙ 5 - 4 ∙ 5 = 20 (көшет)
Жауабы: 30 ағаш көшеті қалды.

Кері есептер:
Әкелінгені – 10 түптен 5 көшет
Отырғызылғаны -?
Қалғаны - 30
Шешуі: 50 - 30=20
Жауабы: 20 көшет отырғызылды.

№8 а) Фигуралардың атауларын жаз:
1топ үшбұрыштар
2 топ кесінділер
3 топ бұрыштар
4 топ төртбұрыштар
ә) Берілген төртбұрыштардан фигура құрастыр. Шыққан фигураның периметрін, ауданын тап.
Шығармашылық тапсырма
23*22* 2 = 1 3 *3 2 * 33 = 1

VI Қорытынды:
1. Санның квадраты дегеніміз не?
2. Санның кубы дегеніміз не?

VII Үйге тапсырма
№ 6, 7 12 - 13 бет Ережені жаттау

VIII Оқушыларды бағалау.
Сабаққа қатысқан оқушыларды мадақтау.

Санның квадраты. Санның кубы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 340
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 339
Роботтар: 2
Алтошка
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика