Білімділер поралы

Тіктөртбұрыш және шаршы ауданы. Санның квадраты.

Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тіктөртбұрыш және шаршы ауданы. Санның квадраты.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Тіктөртбұрыш және шаршы аудандарын табу ережесін меңгеру үшін педагогикалық жағдай жасау; білім, білік дағдыларын қалыптастыра отырып, ауданы квадрат сантиметрмен өлшеу туралы оқушылардың білімін пысықтау.
2. Дамытушылығы: оқушылардың ақыл - ойының математикалық стилін, интеллектуалдық сезімін, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Жылдам шешім қабылдай білу дағдысын қалыптастыру;
3. Тәрбиелігі: оқушылардың танымдық және коммуникативтік іс - әрекет пен өздігінен білім алуға және еңбекке бейімдеу, пәнге деген көзқарасын, білімге құштарлығын қалыптастырып, ұжымшылдыққа, ауызбірлікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдері: CD – презентация, сұрақ - жауап, түсіндіру, ойландыру, жаттығу,
ұжымдық жұмыс.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, электрондық оқулық, геометриялық фигуралар, кестелер, үйдің суреті.
Пәнаралық байланысы: әдебиеттік оқу, дүниетану, еңбекке баулу.

Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушыларды математикалық амалдар арқылы 4 топқа бөлу.(қосу, азайту, көбейту, бөлу).
2. Психологиялық дайындық.
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан
Барлық ғылым саған үйір болады
Досың солар табылатын қасыңнан.
– Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше болғалы отыр, бізге қонақтар келді. Ендеше жақсы біліміміз бен қонақжайлығымызды көрсетейік. Абай атамыз жөнінде не - білеміз? (оқушылардың жауаптарын толықтыру). Абай Құнанбаевтың туғанына биыл 170 жыл.
- Ұлы Абай атамыз 15 - ші қара сөзінде былай депті: «Егер де есті кісілердің қатарында болғың келсе, күнінде бір мәрте, болмаса жұмасында бір, ең болмаса айында бір өзіңнен өзің есеп ал!»
Кемеңгер атаның сөзін негізге ала отырып, балалар өз білімізге есеп береміз, яғни алдарыңдағы бағдаршам арқылы өз білімдеріңді сабақтың соңында бағалайсыңдар. Сәттілік тілеймін!

ІІ. Қызығушылықты ояту.
Ауызша есептеу.
(Көбейту кесте, ұзындық бірліктері, уақыт бірліктері, үлес, фигуралардың периметрі мен ауданын табу тәсілдері).

ІІІ. Мағынаны тану.
Слайд арқылы өткенді қайталау.
№2 а) Қатармен сана. 4*3=12
ә) Баған түрінде сана. 4*4=16
б) Шаршылардың периметрі мен ауданын тап. 1см+1см+1см+1см=4см
P= 1см*4=4см
S=1см*1см=1см2
S=2см*2см=4см2
Қорытынды: Шаршы ауданын табу үшін ұзындығын өзіне өзін көбейту керек.
Формуласы: S=a*a=a2

№3. Слайд. Тіктөртбұрыштың ауданын табу үшін, оның ұзындығын еніне көбейту керек.
Формуласы: S=a*в

Дәптерге орындау. S=6см*4см=24см2
№4. Өздік жұмыс. Сергіту сәті.
№5. Слайд. Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін көбейткіштің квадратымен алмастыруга болады. 36=6*6, 4*4=42, 9*9=92, 9*9=81, 92=81 т. с. с
№6. Сабақты бекіту.
1 топ. Тіктөртбұрышты гүлкөмбенің ауданын табу.
2 топ. Шаршы тәріздес гүлкөмбенің ауданын табу.
3 топ. Қай гүлкөмбенің ауданы артық және нешеге артық?
4 топ. Жер телімінің ауданы 12 м2. Жер телімінің ұзындығы мен ені қандай болуы мүмкін?
№7. Логикалық есеп.
Бақыт - автобуспен, Әлішер - трамваймен, Берік - троллейбуспен.

ІУ. Ой толғаныс.
Сабақты қорытындылау. Рефлексия
Не білдік? Нені білгіміз келеді?

У. Үй тапсырмасы.
№5 ( Ә )
УІ. Бағалау. «Бағдаршам» әдісі бойынша.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 340
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 338
Роботтар: 2
Алтошка Balzhank
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика