Білімділер поралы

Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.

Психологиялық дайындық
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басыңнан
Барлық ғылым саған үйір болады,
Досың солар табылатын қасыңнан.

Үй тапсырмасы:
№8 тапсырма 14 - бет
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті?
Көбейтудің терімділік қасиеті деп қандай қасиетін айтамыз?
Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті?

1. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті - көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.
9*4=36
4*9=36

2. Көбейтудің терімділік қасиеті – көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыру.
(3*2)*4=6*4=24
3*(2*4)=3*8=24

3. Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті – қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтін, сонда шыққан көбейтінділердің мәндерін қосу.
(2+4)*2=2*2+4*2=12
Ойын “Не артық?”
Метр, сантиметр, минут, дециметр, километр

Қаңтардың он тоғызы
Сынып жұмысы
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр.
Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.

Миллиметр ( мм ) – ұзындықтың өлшем бірлігі
1см=10мм
Есіңде сақта!
1 см =10 мм
1м=10дм
1 дм = 10 см = 100 мм
1 м = 100 см = 1000 мм

ә) Амалдарды орында:

Бұл өте қызық!
1. Ең кішкентай құс – колибри. Оның ұзындығы бар болғаны 5 см 7 мм.
2. Бөлме шыбыны денесінің ұзындығы 6 - 8 мм.
3. Маса – өлшемдері шамалы, ұшатын шыбын – шіркей. Оның ұзындығы 4 – 14 мм.

“Кім тапқыр?”
а) Біздің шашымыз үш күнде 1 мм – ге өседі. Шаш неше күнде 6 мм – ге өседі?
ә) Оқулықтың қалыңдығын өлше. Миллиметрмен айт.

Санның квадраты дегеніміз не?
Санның кубы дегеніміз не?

“Кім жылдам?” ойыны.
Бекіту:
Біз бүгін немен таныстық?
Миллиметр ұзындықтың қандай өлшем бірлігі?
1 сантиметрде қанша миллиметр бар?
Миллиметр қандай мағынаны білдіреді?

Тест
Үйге тапсырма:

Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 337
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 335
Роботтар: 2
Алтошка Balzhank
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика