Білімділер поралы

Ә дыбысы мен әрпі

Тақырыбы: Ә дыбысы мен әрпі
Мақсаты: Ә дыбысы мен әрпін таныстыру. Ә әрпіне байланысты сөздерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасату, сөйлеу қабілетін дамыту, сөздік қорын молайту. Табиғатты аялауға, қорғауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: жылжымалы тақта, суреттер т. б.
Әрекет кезеңдері: Тәрбиешінің әрекеті. Баланың әрекеті.

І. Ұйымдастыру бөлімі.
- Сәлеметсіздер ме балалар. Бүгінгі сауат ашу сабағы өзгеше өткелі отыр, оған себеп, бүгін бізге қонаққа апайлар келіп отыр. Солармен амандасып алайық.

ІІ. Психологиялық дайындық.
Қайырлы таң досым.
Қайырлы күн болсын.
Жеті күннің әр кезі,
Сәттілікке толсын.
Біздің алар бағамыз, кілең бестік болсын!

Шаттық шеңберінде тұрып жаттығу жасайды.

Ұйымдастырушылық, ізденушілік.
- Апайлармен бірге бізге қонаққа әже де келіп отыр. Ол кісі сендерден көмек сұрай келіпті. Әженің Әсет және Әсел деген екі немересі бар екен. Әкі бала ауыл сыртындағы орманға саңырауқұлақ теруге шығып адасып кетеді. Сол балаларды тауып беруіміз керек. Қане әжемізге көмектесеміз бе?
- Иә.
- Ол үшін балалар сендер менің сұрағымды мұқият тыңдап, жауап беріп отырыңдар

ІІІ. Өткен сабақты еске түсіру. «Кім зерек?» ойыны (сұрақ - жауап)
- Өткенде қай әріппен таныстық?
- І дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?
- Неге дауысты дыбысқа жатқызамыз?(ереже)
- Қане, сол І дыбысына сөздер ойлап жіберіңдерші.

- Жуан айтылып тұр ма, жіңішке айтылып тұр ма?
- Дыбыс деген не? (Дыбысты естиміз, айтамыз)
- Әріп деген не? (Әріпті жазамыз, көреміз, оқимыз)
Өте дұрыс, біз әжемізге көмектесуге дайынбыз.

- Әжеміз келе жатса алдынан бір үлкен өзен шығыпты. Бұл кісіні өзеннен өткізу үшін тапсырма орындауымыз керек.
«Өзеннен өту».

Жұмбақтың шешуін дұрыс шешсеңдер әже өзеннен өтеді.
- Бұрап қойған сағаттай
Айқайлайды таң атпай.(әтеш)
Жарайсыңдар балалар біз әжемізді өзеннен өткіздік.
- Әтеш сөзі қай дыбыстан басталып тұр?
- Ә дыбысынан. – Бүгін Ә дыбысы және әрпімен танысады екенбіз.
- Ә дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба? Бұны білу үшін бәріміз Ә деп әндетейік.
- Қандай дыбыс екен? – Дауысты
- Ә ауыз мол ашылып, тіл мен иектің төмен түсуінен пайда болатын жіңішке дауысты дыбыстың таңбасы. Көбінесе сөздің бірінші буынында қолданылады.
Өзеннен өтіп орманға келдік.
- Орманды қане көз алдымызға елестетейікші.
(балалар өз ойларын айтады)
- Қандай аңдарды білетін едік?
- Олай болса әжеге кедергі келтіріп тұрған әрі қарай орындап біз әжеге көмектесейік.

І - аң қасқыр.
Қасқырдың тапсырмасы: Әрпінен сөз ойлау, дыбыстық талдау жасау, буынға бөлу.
- Қасқырдың тапсырмасын орындаймыз. Ә әрпінен басталатын сөздер ойлап, дыбыстық талдау жасаймыз.(дыбыстық талдау)
- Ән, дәрі, әтеш, әке – Өте жақсы.
- Қасқырдың сыйластық жақсы сөзі: Жолың болсын!

Ә дыбысы мен әрпі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 435
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 433
Роботтар: 3
Altaeva Қаламқас Мустафина
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика