Білімділер поралы

Саяхатты сипаттау. Ө дыбысы мен әрпі

Сабақтың тақырыбы: Саяхатты сипаттау. Ө дыбысы мен әрпі (1 сынып)
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары 1. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.
1. 2. 5. 1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен)
1. 1. 5. 1 түрлі жағдаяттарда этикет сөздерді қолдана білу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар білуге тиісті: жаңа білімді меңгереді
Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбір оқушылар: алған білімді өмірде қолдана алады
Алдыңғы оқу: Саяхатты сипаттау. Ң дыбысы мен әрпі

Басы
Қуан шаттан алақай!
Қуанатын келді күн!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.
Сәлеметсіздер ме!
Бәріміз күндей жарқырайық
Бәріміз дос болайық!
Бәріміз тату болайық!
- Қатар - қатар тізіліп
Қолымызды түсіріп
Түп - түзу боп отырайық.

Ортасы
Жұмбақ шешкізу
Тоқыған ауы –
Шыбынның жауы. /Өрмекші/
2. “Өрікте”– сөздің басында
“Бөрікте”– “Б – ның “ қасында
Бұл қай әріп, көріңдер,
Енді айтып беріңдер. /Ө/
3. Доп - домалақ сары
Ішінде бар дәні
Қызығасың көріп,
Оның аты.... /Өрік/
Ө дыбысына арналған сөздерге дыбыстық талдау: өрмекші, өрік, өткір.

Оқулықпен жұмыс
№1 Тыңдалым.
- Мерей, табиғат деген не?
- Сұрақтың жауабын төмендегі суреттерден табуға болады?
Табиғатқа тағы не жатады?
Іздеуді ұйымдастыр.

Сергіту сәті
Бала, бала балақан,
Кәне, қайсы алақан.
Саусақтарын әйбат,
Былай - былай ойнат.
Топ - топ басайық,
Жалаудан күн жасайық.
Жаса, жаса алтын күн
Жаса, жаса жарқын күн

Дәптермен жұмыс
Әріпті жазып үйренеміз тақтаға жазу, ауада жаздырту.
Дәптерімізді ашайық
Қолға қалам алайық
Әдемі етіп жазайық.

Мектеп: ЖББ Абай ОМБК
Мұғалім: М. К. Харесова

Саяхатты сипаттау. Ө дыбысы мен әрпі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 94
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 94
Роботтар: 4
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика