Білімділер поралы

П дыбысы мен әрпі

Әліппе
Сабақтың тақырыбы: П дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға П дыбысы мен әрпін таныстыру, сөздегі орны туралы түсінік беру, берілген сөздерді дұрыс оқу мен жазуға үйрету
2. П дыбысына қатысты жаңа сөздер ойлау, сөйлемдер құрату. Танымдық іс - әрекеттер арқылы ой - өрісін, тілін дамыту
3. Оқушыларды сауаттылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу, көрнекілік
Көрнекілігі: П дыбысы мен әрпіне арналған кестелер, суреттер

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа зейіндерін аударамын.
Сабаққа қажетті оқу - құралдарын дайындатамын.
Баланың партада дұрыс отыруын қадағалаймын.
Психологиялық дайындық:
- Күлімсіреп жүрейік жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген.
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Осындай мейірімді, ақылды, өмірге, білімге құштар оқушыларымның барына қуанышытымын. Сендермен бірге болғаныма тек мен ғана емес, шуақты күн де қуанып тұрғандай. Бүгінгі күніміз көңілді, әрі сәтті аяқталуы үшін өзімізге және келген қонақтарға жақсылық, көтеріңкі көңіл күй тілей отырып, бүгінгі сабағымызды бастаймыз.

ІІ. Өткенді қайталау:
Балалар қараңдаршы күннің бетін бұлт жауып қалыпты. Күннің бетін бұлттардан тазартайық. Ол үшін бұлттардың артындағы сұрақтарға дұрыс жауап беруіміз керек.
- Дыбыс дегеніміз не?
- Дыбысты біз естиміз, айтамыз.
- Дыбыс нешеге бөлінеді?
- Дыбыс екіге бөлінеді. Дауысты және дауыссыз деп.
Оқушылардың алдыңғы сабақтан алған ұғымдарын, түсініктерін пысықтау.
- Пп дыбысы қандай дыбыс?
- Пп дыбысынан келетін сөздер құрау, сөздерден сөйлем құрау.
- Қандай дыбыстарды дауысты дыбыстар дейміз?
- Қандай дыбыстарды дауыссыз дыбыстар дейміз?
- Үйге қандай тапсырма берілді?
- «Кітап»мәтінін оқып келуге
- Оқушыларға оқыту тізбектей, дауыстап
«Балықты аула» ойыны: « Балықты аулап ал, жауабын тауып ал»
Балалар қағаздан жасалған балықты аулайды. Балықтың сыртында сұрақтар бар. Сол сұрақтарға жауап береді.
- Кітапты неден жасайды?
(Кітапты қағаздан жасайды)
- Қағазды неден жасайды?
(Қағазды ағаштан жасайды?)
- Кітап қайдан шығады?
(Кітап баспадан шығады)
- Кітаптың қандай пайдасы бар?
(Біз оқимыз, білім аламыз)

ІІІ. Мақсат қою: Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау
Енді балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын кім жылдам
екенін көрейік.
(Сабақ тақырыбын жұмбақ жасыру арқылы ашу)
- Ызақор бұғып жатыр,
Сақалын тығып жатыр (пияз)
- Өте жақсы! Пияз жеміс пе, көкөніс пе?(көкөніс)
- Пияз деген сөз қандай дыбыстан басталады?
- П дыбысы
- Дауысты дыбыс па, дауыссыз ба?
- Дауыссыз өйткені еріннің кедергісіне ұшырайды.
Ендеше, П дыбысын бәріміз бірге айтып көрейікші.
Бүгін біз сендермен П дыбысы мен әрпін өтеміз.
(П дыбысының баспа және жазба түрімен таныстыру)
Енді балалар П дыбысы бар құлпынай сөзін буынға бөліп
көрейікші қанша буын бар?
Құл - пы – най. Үш буын. Себебі, әр буында бір дауысты дыбыстан
бар. Мектеп сөзінде қанша буын бар?
Мек - теп. Екі буын.
Доп сөзінде ше?
Бір буын бар. Себебі бір ғана дауысты дыбыс бар. Буынға
бөлінбейді.

ІІІ. Жаңа сабақ:
«Күш - білімде, білім - кітапта» ендеше жаңа сөздерді оқып
үйренейік. Кітабымыздың 104 бетіндегі буындық сөздерге қарайық.
доп - добы көп - көбі тап - табу
топ - тобы шөп - шөбі шап - шабу
Доп деген сөзге ы дыбысын қоссақ «добы» деген өзгеріске
енеді екен.
Тақтадағы кірпінің суретін көрсету.
- Кірпі немен қоректенеді? Оның қандай пайдасы бар? Ол қайда мекен етеді?
(Балалар кірпі жайлы өз түсініктерін айтады).

П дыбысы мен әрпі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 87
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 87
Роботтар: 4
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика